Svakere strek eller ikke....?

Bergie

Glad i forumet
Hei, jeg er litt redd.

Har jo hatt svangerskapssymptomer en god stund nå, skal være 7+4, men paranoid som jeg er tar jeg noen graviditetstester i ny og ne. Men jeg syns ikke strek nr to blir noe mer synlig, kanksje svakere, eller noe jeg inbilller meg det vet jeg ikke, men syns uansett ikke den blir tydeligere... syns magen er blitt mer pløsete. puppene er ømme, men kanskje ikke så ømme nå, har mens murring titt og ofte, hatt det hele tiden. fått B12 mangel og lav HB som sist svangerskap,

huff, er så redd at noe skal være galt... men tror dere det? eller bør ikke streken bli kjempe tydelig, misforstå meg rett, syns ABSOLUTT at det er strek der, men den blir ikke like fyldig som kontroll streken.
takk

By the way, mannen min er i tyskland og sønnen min hos min tante, for jeg jobber hele helgen, er hjemme alene og mørkredd i tillegg...

Hehe, hilse PYSA!

Beklager langt tomromm, men aner ikke åssen jeg får det vekk, men er det vekk nå da kanskje, har prøvd å få det vekk igjen....

De sier altid at du ikke må se på farge av stripene.....
jeg bruker billigetester, strimler og har brukt minst 12 nå for å se fargen går opp.
Så den går opp fordi hcgen blir mere, men hvor mye den går opp er nok avhengig av for mye
hcg du produserer og tror jeg.

Kanskje kan du legge ut bilde av de forskjellige tester under hverandre?
Og hvis du er kjempe bekymret er det best å måle hcg hos legen og en gang til 2 dager etter for å se om det går opp som det skal.

Bergie skrev:
Hei, jeg er litt redd.

Har jo hatt svangerskapssymptomer en god stund nå, skal være 7+4, men paranoid som jeg er tar jeg noen graviditetstester i ny og ne. Men jeg syns ikke strek nr to blir noe mer synlig, kanksje svakere, eller noe jeg inbilller meg det vet jeg ikke, men syns uansett ikke den blir tydeligere... syns magen er blitt mer pløsete. puppene er ømme, men kanskje ikke så ømme nå, har mens murring titt og ofte, hatt det hele tiden. fått B12 mangel og lav HB som sist svangerskap,

huff, er så redd at noe skal være galt... men tror dere det? eller bør ikke streken bli kjempe tydelig, misforstå meg rett, syns ABSOLUTT at det er strek der, men den blir ikke like fyldig som kontroll streken.
takk

By the way, mannen min er i tyskland og sønnen min hos min tante, for jeg jobber hele helgen, er hjemme alene og mørkredd i tillegg...

Hehe, hilse PYSA!

takk for svar. Men har ikek vært hos lege og målt serum HCG enda, skal ikke det før 11 oktober, så da får jeg vel bare vente og se da....
Har desverre kasta testene :S dumt kanskje, men men.....

jeg har aldri brukt slike tester (som har vært positiv vel og merke) så jeg vet ikke hvordan de skal se ut. jeg stoler bare på cb jeg for de viser det mer svart på hvitt! 

håper og tror det beste og masse lykke til hos legen 

tror ikke du skal bekymre deg så alt for mye;) hvor sterk streken blir avhenger av så mye, bl.a hvor konsentrert urinen din er. Små ting som hvor mye og hva du har drukket, til hvor lenge det er siden sist du var på do kan spille inn. Hvis du er usikker kan du spørre om du får ta en blodprøve, men som sagt tror jeg alt er bra i magen din:)

Hvis du er som meg så flyr du mye oftere på do nå enn for noen uker siden. Da er vel ikke urinen like konsentrert og du vil ikke få knallsterk strek. Jeg har aldri fått like sterk teststrek som kontrollstreken. Ikke i forrige svangerskap heller.

kan du legge ut bilde?

Herregud jeg må ha et crappy kamera, klarer ike å ta noen bra bilder hverken med eller uten blits, enten blir alt hvitt eller så ser en nesten ingen ting.
Men som noen sier her, så tisser jeg jo veldig mye mer enn jeg gjorde før da, flyr på do om natta og slikt. og drikker en god del vann, flere liter om dagen, gjorde jo kanksje ikke det når jeg tok de første testene. Mensmurringene er stoppet, derfor jeg blit litt redd, var litt redd når jeg hadde de og, herlighet at man skal bli så redd da. er nok litt paranoid for at det ikke skal gå bra, men puppene er fortsatt litt ømme, ikke like mye som før, men er oftere sulten og flyr på do som bare det, skal legge frem en test i kveld, så jeg kan teste, natt/morgen urinen som kanskje er litt mer konsentrert, selv om jeg har drukket en liter vann i kveld da.

Takk for hjelpen flotte damer. skal oppdatere i morgen :)

Testet i dag tidlig, og sov faktisk hele natta uten å fly på do, streken var tjukk og fyldig, så da er det nok ingen ting galt, og godt er det, var litt nervøs her en ukes tid... og kommer nok til å være det mer men.
Har jo flydd på do hver eneste natt, det har sikkert gjort at det ikke har blitt så fyldig strek når jeg har testet om morgenen.

takk for hjelp jenter... nå får vi bare kose oss videre med svangerskapene :)

Back
Topp