svakere spark...

Lille92

Forelsket i forumet
Sniker i fra Mai..
Opplever dere at sparkene blir svakere jo nærmere terminen kommer? Jeg synes hun er like aktiv som før, men sparkene er ikke like kraftige..har lest at mønsteret hennes endrer seg når plassen blir mindre..

Det blir annerledes følelse ja, men ser og kjenner at magen bukter seg likevel, selvom det blir trangere inni der.

Mange som drikker noe kaldt og søtt for å få fart på mini.

Men husk at er du bekymret så kan du ringe føden og konferere :-) aldri feil med en tlf :-)

Ja, absolutt mindre spark enn tidligere, men er fortsatt en del bevegelser :) spurte jordmor om det uansett; er visst helt normalt :)

Hardere spark når hun sparker her, men mer romstering enn spark vanligvis. Men fine kraftige bevegelser og mye liv hver dag og omtrent i de samme tidene. Dvs omtrent gjevnt over dagen for vår del ;) mi sover heldigvis på natta virker det som, for da får mor og sove :)

Min blir bare kraftigere og kraftige i bevegelsene. Han sparker ikke så mye som før, men snur på seg, dytter rumpa ut, knør og krafser med hendene. Han kan ta spenntak og dytte seg litt oppover og DET gjør vondt!

Er kanskje ikke så mye mer dulting og spark lenger nei, men det er fortsatt masse romstering og aktivitet der inne. Ser at det er noe der inne som beveger seg rundt. Ble litt bekymra på fredag da hun hadde vært ekstremt rolig, og fikk henne ikke opp på aktivitetsnivået jeg er vandt med, selv etter å ha spist, drukket noe søtt og kaldt osv. Så da ringte jeg føden og fikk komme inn for en sjekk. :)

Svakere spark her også! Ble bekymret, så ringte føden denne uka. Jeg fikk da komme inn og ble sjekket, og alt stod bra til :) Fikk beskjed om at sparkene kan kjennes svakere når plassen blir mindre, og at så lenge man kjenner bevegelse like hyppig er alt som regel normalt :)

Det er absolutt mindre spark, men slag i lysken og spenning av rumpe/rygg er det absolutt mye av! Sparkene kommer mest når jeg legger meg ned, men det hender også at hun drar foten langs magen som er en skikkelig underlig følelse :D

Er i uke 34 og spakene er forsvunnet, men nå er det gått mer over til at mini strekker seg inni magen så jeg får rompa ut på ene siden og arm eller fot ut på andre. Litt kos så pleier hun å roe seg og legge seg på midten igjen. Ikke så behagelig når hun strekker seg så hele magen buler. Ellers er hikking blitt langt mer merkbart.

Ja,der er kanskje mindre kraft i sparkene,men synes bestemt det er mer merkbare bevegelser,både inni og utvendig!;)

Min blir bare kraftigere og kraftige i bevegelsene. Han sparker ikke så mye som før, men snur på seg, dytter rumpa ut, knør og krafser med hendene. Han kan ta spenntak og dytte seg litt oppover og DET gjør vondt!

Samme her, merker klart at hun har blitt sterkere. Så kan ikke si at hun har blitt roligere, synes hun sparker mye og ruller sg mye rundt. Men endringen er at det ofte skjer på samme tider, eksempelvis mellom 09-13 og 18/18-20/21 har hun rolige perioder.Slik var hun også i begynnelsen, og jeg kunne nesten stille klokka etter sparkene hennes i 22 tiden på kvelden.
Har ikke kjent noen spark i ribbeina, men hun tar tak nede i hoftebeinet og sparker til, forferdelig vondt! :p

Godt å vite at det er flere som har det sånn :) da roer jeg meg ned til jm-time neste onsdag ;) hun har sine perioder der hun er våken og det er til samme tid ganske så ofte ;) lykke til alle sammen :D

Back
Topp