Jeg har hørt at det er normalt å få sterkere og hyppigere kynnere frem mot fødsel, men er det da uvanlig å få ferre og svakere kynnere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mine kynnere avtok en del de siste ukene. Jeg syntes det var veldig rart, men antar det hadde med endring i aktivitetsnivå å gjøre..Jeg har hørt at det er normalt å få sterkere og hyppigere kynnere frem mot fødsel, men er det da uvanlig å få ferre og svakere kynnere?
Det gjorde mine også.Mine kynnere avtok en del de siste ukene. Jeg syntes det var veldig rart, men antar det hadde med endring i aktivitetsnivå å gjøre..![]()
Har du noen gang kjent som om babyen prøver å presse seg ut av magen utover? Som den setter alle 4 i ryggen din og presser utover eller tar en salto?Jeg har aldri følt en eneste kynner, og er i uke 39 nå, ingen tegn på at han ankommer i nærmeste fremtid virker det som![]()
Nei ingenting av detHar du noen gang kjent som om babyen prøver å presse seg ut av magen utover? Som den setter alle 4 i ryggen din og presser utover eller tar en salto?
, kjenner kun spark eller seige bevegelser, og magen er knallhard hele tiden.. men takk for beskrivelsen