svakere graviditetstest

vårbaby86

Betatt av forumet
*MIA*
Da jeg sto opp i dag oppdaget jeg en test i skuffen min på badet, og tenkte at det kunne være koselig å ta en ny test. Til min store skrekk var den mye svakere enn sist jeg tok, 4 uker siden. Er i dag 8+5. Samtidig som symptomene mine er blitt svakere også til tider ble jeg jo fryktelig stresset. Satt meg rett ned på dataen og begynte å lese om dette. Leser flere plasser at det vistnok skal være normalt at testen blir svakere, men er likevel stresset. Har legetime på torsdag så får vente i spenning frem til da. :)
Noen flere som har gjort samme tabbe som meg? :P

Har ikke gjort det samme, men de sier jo at hcg går ned etterhvert, så da er det vel naturlig at testen blir svakere. Det er nok ikke noe å bekymre seg for ;)

Helt sant som du sier. Jeg har begynt å finne roen igjen nå. Ble bare så irritert på meg selv da jeg tok testen. hehe

Helt sant som du sier. Jeg har begynt å finne roen igjen nå. Ble bare så irritert på meg selv da jeg tok testen. hehe
Hehe :-) mest sannsynlig bekymrer du deg unødvendig, men er lett for å gjøre det.. Hcg skal jo synke utover i svangerskapet, så mest sannsynlig er det bare det som har skjedd ;-)

Jeg testet forrige graviditet i uke 7 for morro skyld. Den ble mye svakere. Jeg fikk hetta og bestilte meg ul. Alt var fint. Er visst slik at når man har ekstreme mengder hcg virker det motsatt på hcg prøvene og de klarer ikke gi utslag. Står flere artikler om det på engelske sider. Alt var i skjønneste laget og hun sover i senga si nå

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Takk for beroligende ord folkens :D Har første kontroll på torsdag, så satser på å få beskjed om at alt er i skjønneste orden da ;)

Back
Topp