Svake tester

Akimdai

Elsker forumet
Himmelbarn
Skuddårsspirene 2024
Jeg er litt bekymret siden testene mine er så svake :nailbiting: Men det betyr vell ikke nødvendigvis at ikke alt er som det skal? Andre som har opplevd svake tester men alt likevel har gått bra?
Syns jeg ser stigning da? Har fått positiv digital 1-2. Har ikke flere babyplantester så kommer ikke til å teste mer i morgen. Har en digital men sparer den litt, har lyst å se 3+

Er så urolig :Heartred

1C87634B-9B1F-4CA4-948C-6325C3491DD1.jpeg

Jeg er litt bekymret siden testene mine er så svake :nailbiting: Men det betyr vell ikke nødvendigvis at ikke alt er som det skal? Andre som har opplevd svake tester men alt likevel har gått bra?
Syns jeg ser stigning da? Har fått positiv digital 1-2. Har ikke flere babyplantester så kommer ikke til å teste mer i morgen. Har en digital men sparer den litt, har lyst å se 3+

Er så urolig :Heartred

Vis vedlegget 400412
Noen produserer mye hcg og noen lite. Og du har jo fin stigning :Heartred Du kan jo be om å få måle hcg hos legen, med noen dagers mellomrom? Om ikke annet så for sjelefreden?

Som hun over sier så syns jeg du har en fin stigning. Hcg dobles ca hvert andre døgn, og i starten så kan det øke i rykk og napp. Og strimmeltester skal også ikke brukes for å måle økning, da det er forskjellig fargestoff i de:)

Er du urolig så be om hcg måling hos lege.

Back
Topp