Svake tester?

FrkFant

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Novemberskattene 2014 <3
Jeg fant i dag ut at jeg er gravid, og i følge siste mens er jeg 5+6 i dag, men jeg lurer på om jeg ikke er så langt på vei?

Jeg skulle egentlig hatt mensen 21. desember, men fikk den aldri. Testet negativt 4(!) ganger, og slo meg til ro med at kroppen hadde hoppet over en syklus pga mye stress før jul (eksamen, praksis, jobb ++). Allikevel klarte jeg ikke å motstå fristelsen til å teste i dag tidlig, og den var positiv! Har testet med billigste typen fra ebay, så jeg stakk innom butikken og testen med en RFSU i kveld, og den var også positiv. Begge testene var altså tydelig positive, men streken var ikke veldig sterk på noen av dem. Er ikke det litt rart 13 dager etter IKM? Har ellers ikke kjent noen særlige symptomer, så jeg lurer jo på om jeg ikke er like langt på vei som jeg tror?
 
Det kan jo høres ut som om el har kommet senere enn normalt? Har du stabil syklus til vanlig? Det er jo lett for kroppen å bli påvirket av stress osv, så er ikke utenkelig at syklusen har forskjøvet seg litt. Kan jo høre med lege om du kan ta hcg prøver, evt bli henvist til ul for å se hvor langt du er på vei?! :) gratulerer med positiv test! :)
 
Sluttet på p-piller i september, så syklusen har ikke stabilisert seg nei. Var sikker på at jeg kjente el-symtomer dagen etter jeg trodde jeg skulle ha el, men det var ikke mye. Sikkert vært senere :) Vurderer å ringe legen å høre, men jeg syns han er en tufs og har egentlig ikke lyst til å snakke med han :smiley-angelic006
 
Jeg testet med både strimlene fra billige tester og ebay. De fra billige tester var positive og de fra ebay negative. Etter 12 dpo gikk jeg tom for de fra billige tester og fortsatte med dem fra ebay og de er svake enda.
image.jpg
Er 15 dpo i dag. Tror bare de trenger mer hcg enn andre tester for å få sterk strek. Legger med bilde så får du se :)
Den øverste er 10 dpo og negativ.
Litt uklart bilde men var det jeg hadde ;)
 
Back
Topp