Svake tester på babyplan?

Samme her. De tre andre graviditetene har jeg stolt fullt på babyplan, men denne gangen var de veldig off. Håper det bare er dårlige tester ❤️
Jeg også har stolt mest på babyplan! Regner med det er partiet for ser det er flere enn oss og mange tråder. Men samtidig er det veldig frustrerende når hvertfall vår graviditet ser ut til å gå bra så funker ikke testene optimalt. Var og fikk en god sjekk på legekontoret idag og håper på å få hcg målinger imorgen ❤️

Jeg også har stolt mest på babyplan! Regner med det er partiet for ser det er flere enn oss og mange tråder. Men samtidig er det veldig frustrerende når hvertfall vår graviditet ser ut til å gå bra så funker ikke testene optimalt. Var og fikk en god sjekk på legekontoret idag og håper på å få hcg målinger imorgen ❤️
Enig. Jeg tok blodprøve i dag og skal ta en ny på onsdag. Og så skal jeg til legen på torsdag. Krysser fingrene for oss ❤️

Enig. Jeg tok blodprøve i dag og skal ta en ny på onsdag. Og så skal jeg til legen på torsdag. Krysser fingrene for oss ❤️
Det går nok bra for oss begge to! ❤️ Håper du får en fin stigning på prøvene dine ☺️ Jeg fikk kun en måling, legen mente det holdt med det selv om jeg spurte om å få ta en til for å sjekke stigningen. Kunne få ta en til om jeg begynte å blø mente han o_O

Hørt om flere som fikk svake tester med samme batch av babyplan, så tenkte jeg kunne poste batchnummeret her i tilfelle noen ser i denne posten senere fordi de har samme problem ❤️

Nå ble jeg litt glad for at jeg fant dette innlegget ditt❤️!Jeg har nemlig testa og testa i to-tre dager nå med babyplan og strekene er så svake. Så jeg har jo vært, og er for så vidt fortsatt, redd for kjemisk. Men både clearblue og babyplan tidligtest gir fin farge. Får teste med clearblue digital å se om det øker :)
Sjekket forresten batch nr. på mine babyplan, og det er det samme som du har postet. Takk for innlegget ditt :)

Nå ble jeg litt glad for at jeg fant dette innlegget ditt❤️!Jeg har nemlig testa og testa i to-tre dager nå med babyplan og strekene er så svake. Så jeg har jo vært, og er for så vidt fortsatt, redd for kjemisk. Men både clearblue og babyplan tidligtest gir fin farge. Får teste med clearblue digital å se om det øker :)
Sjekket forresten batch nr. på mine babyplan, og det er det samme som du har postet. Takk for innlegget ditt :)
Jeg har opplevd akkurat det samme de siste dagene Har ingen tro på Babyplan testene lengre. Har også fra samme parti.

Jeg tenkte å ta en digital i morgen eller fredag for å se hva den sier.

Så fint at du fant innlegget. Jeg gikk over til Make sure og da så jeg fin stigning og er nå 24 uker på vei ❤️ håper spiren sitter hele veien for deg også ☺️

Kan jo oppdatere her også: mine svake tester er nå en sprell levende bolle, 24 uker på veg med termin i september :) Mener å huske at verken babyplan eller RFSU strimler viste noe særlig økning og at jeg var ganske nervøs.

Kan jo oppdatere her også: mine svake tester er nå en sprell levende bolle, 24 uker på veg med termin i september :) Mener å huske at verken babyplan eller RFSU strimler viste noe særlig økning og at jeg var ganske nervøs.
Åh! Så bra, gratulerer så mye :Heartred Det er litt irriterende når det er så liten økning på testene. Husker det fra sist jeg var gravid at det var så fint å se stigningen☺️

Jeg har opplevd akkurat det samme de siste dagene Har ingen tro på Babyplan testene lengre. Har også fra samme parti.

Jeg tenkte å ta en digital i morgen eller fredag for å se hva den sier.
Ja, det er nok lurt å teste med de digitale, ellers så blir man så usikker. Jeg tok en til morgenen idag og så tar jeg en til om en halv ukes tid:)

Fikk denne i dag, 14 dpo

Vedlegg

• 4CAE0342-0EDD-4434-AA37-CF7DEC150E0F.jpeg
    4CAE0342-0EDD-4434-AA37-CF7DEC150E0F.jpeg
    898,1 KB · Visninger: 123
Kom over denne tråden nå og kan vise mine tester fra i dag 10dpo, er en enorm forskjell på tidligtesten til babyplan, og clearblue sine :angelic: :love7

Vedlegg

• C495DF61-BF8D-4982-B393-94D2BB58B0CC.jpeg
    C495DF61-BF8D-4982-B393-94D2BB58B0CC.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 401
  • E669B511-FF3F-447D-A3B0-BCA8F0C690A5.jpeg
    E669B511-FF3F-447D-A3B0-BCA8F0C690A5.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 406
  • FA0005E6-D48E-4BB0-A867-4A15A7349A69.jpeg
    FA0005E6-D48E-4BB0-A867-4A15A7349A69.jpeg
    321,8 KB · Visninger: 379
  • A5883943-89A7-4637-817A-501A3E0B2B3F.jpeg
    A5883943-89A7-4637-817A-501A3E0B2B3F.jpeg