Svake tester etter ikm

R-2991274

Andre møte med forumet
Hei, trenger litt råd/erfaringer. Er gravid for fjerde gang (eller?). Tok en test forrige torsdag som var ultrasvak. Ny test dagen etter på morgen urin slo ut med sterkere rosa strek og cb digital 1-2 uker gravid. Var fornøyd med det men siden jeg hadde noen strimler igjen fortsatte jeg å teste. Det var sikkert dumt av meg for nå blir jeg bare stresset og usikker for testene i etterkant er svakere en den på torsdag syns jeg. Betyr dette at det kanskje ikke går veien? Eller kan de variere i styrke så tidlig. Litt usikker på nøyaktig når eggløsning var, men er sannsynligvis ikm i går eller i dag. Trodde de skulle være sterkere men har aldri testet videre etter positivt test så aner ikke hvordan de skulle sett ut evt. Det jeg stusser over er at strekene er nesten usynlige på ettermiddagsurin og har alltid fått positiv på ettermiddag i tidligere svangerskap.

Hvis den ikke har blitt sterkere siden torsdag, så hadde jeg nok dessverre ikke hatt veldig stor tro på at det går bra :bag:
Men ta evt ny test om et par dager.

Ny test på morgenurin. Ikke veldig sterk med er jo en rosa strek

Vedlegg

• IMG_8179.jpeg
    IMG_8179.jpeg
    74,6 KB · Visninger: 52
Ja den burde gjerne det. Litt utydelig bilde av den første positive på fredag, men den er kanskje litt sterkere i dag, om ikke mye

Vedlegg

• IMG_8155.png
    IMG_8155.png
    757,8 KB · Visninger: 49
  • IMG_8179.jpeg
    IMG_8179.jpeg
    74,6 KB · Visninger: 50
Back
Topp