Svake streker

Nameless

Glad i forumet
Hva skal n gjøre....
Nå aner jeg ikke igjen, har idag fått svake streker på testen, morgen.
Er oppblåst og større pupper, murringer i magen, kjennes ikke ut som trmurringene jeg pleier å ha. Ikm idag, ingen tr.
Men, jeg har jo fått svake streker før, og da har tr dukket opp etter noen dager. Er så dritt lei, for ja, jeg tester, og så ser testen ut som dritt (ikke bokstavelig). men blir så sinna, trist og oppgitt. Tester forresten med billige tester og a1 tester. Begynt å bruke annenhver da for å kontrollteste med et annet slag hvis det er noe der.

Vet ikke hva jeg vil med denne tråden engang, er vel mest for å bare få sagt det et sted.

Vi har jo ikke prøvd noe særlig, (altså vi har sex som vanlig for å kose oss, men ikke for at vi regner med at det skal skje noe) siden vi har kontaktet serum i Hellas....

Vel ha en fin kveld alle sammen:)

Klem Kakkadue...

Skjønner du blir fortvilet... Krysser fingrene for at streken blir sterkere, det hadde du SÅÅÅ fortjent. Ha en fin dag. Klem

Takk for det, men den var like svak idag, og så har jeg fått litt blødninger, men ser ikke ut som friskt blod, og trenger kun truseinnlegg. Hmm, nei da er det kanskje kjemisk.?. Og den rare blødningereia bare et varsel på noe større...
Må vel bare vente å se.

Vel,fortsatt svake tester, tok to ulike i samme urin, men gubben ser de også, hater å vente. Hater å ikke vite. Har fortsatt murringer og små blødninger, jeg pleier å blø som en nystukket gris de to første dagene, nå har det vært bare litt i to dager. Skjønner ingenting, og tar testene som svake, og mest sannsynlig kjemisk, har aldri hatt hell med blødninger....
Tester igjen imorgen og ser da.

Går det an at kroppen har hcg uten at man er/var litt gravid?
Altså at noen skiller ut hcg så de vises svakt på tester?
Hm....

Klem:)

kroppen kan vel rekke å produsere litt hcg hvis den er såvitt borti slimhinnen, er vel det som kalles kjemisk...?
håper du får et svar snart....hadde kanskje vurdert en digital en med ukeindikator, lykke til

Ja kanskje jeg skal prøve en digital. Men hvis jeg samler urin i en beholder, drar på apoteket og rett hjem, kan beholderen bare stå på badet da? Altså har ca 10min tur/retur.

Testene er sterkere idag en igår, men har jo disse forb.... Blødningene da...

Ja kanskje jeg skal prøve en digital. Men hvis jeg samler urin i en beholder, drar på apoteket og rett hjem, kan beholderen bare stå på badet da? Altså har ca 10min tur/retur.

Testene er sterkere idag en igår, men har jo disse forb.... Blødningene da...

det kan den sikkert, hvis ikke sett den i kjøleskapet...
noen har jo blødninger andre ikke...jeg hadde kanskje gått på legekontoret og tatt en blodprøve der to dager, så kan de se om det er stigning eller ikke... lykke til :)

Testa noko meir?? Kan vel høyrast ut som ein kjemisk. Har hatt ein sjøl på mitt 3. ICSI. Spennandes at du har vore i kontakt med serumklinikken! Var jo dei som fann ut at eg har gått med ein ureaplasma-infeksjon i magen min kanskje i fleire år. Mulig det var antibiotikakuren mot den som gjer at eg er lykkelig gravid no med mine aller siste fryseegg:)

Hei jenter:)

Det ble litt mye for oss før helgen, svake tester og så driver de å graver den nye hustomta vår, så vi pakket noen klær og dro bort, uten å teste med digital eller noen andre tester. Hehe..
Testet igjen idag, og det er fortsatt en svak strek, men siden den ikke er sterkere så regner jeg med at det ikke er noe.
Tenker jeg drøyer videre tester nå, blir mye å tenke på....
Takk for at dere spør:)

God klem fra Kakkadue:)

Testa noko meir?? Kan vel høyrast ut som ein kjemisk. Har hatt ein sjøl på mitt 3. ICSI. Spennandes at du har vore i kontakt med serumklinikken! Var jo dei som fann ut at eg har gått med ein ureaplasma-infeksjon i magen min kanskje i fleire år. Mulig det var antibiotikakuren mot den som gjer at eg er lykkelig gravid no med mine aller siste fryseegg:)

Hva er ureaplasma-infeksjon?

Ja, jeg er imponert over hvor fort serumklinikken mailet tilbake, tok ca 12 timer....
De virker seriøse og greie:)
Derfor vil vi prøve dem:)

Tenk at du endelig har lykkes, det er så velfortjent:)

Klem fra Kakkadue:)

Ta å goole ureaplasma du så finner du meir info om det. Veit ikkje så masse om det eg heller i grunn. Berre at det kan påvirke befruktninga om ein har det. Veldig proffe på serumklinikken ja! Har ikkje hatt annan kontakt med dei enn per mail + at eg sendte prøve i posten til dei, men fekk den hjelpa eg trong av dei så veldig fornøgd med det! Har vore å høyrd hjerta med doppler hjå jordmora i dag:)

Ta å goole ureaplasma du så finner du meir info om det. Veit ikkje så masse om det eg heller i grunn. Berre at det kan påvirke befruktninga om ein har det. Veldig proffe på serumklinikken ja! Har ikkje hatt annan kontakt med dei enn per mail + at eg sendte prøve i posten til dei, men fekk den hjelpa eg trong av dei så veldig fornøgd med det! Har vore å høyrd hjerta med doppler hjå jordmora i dag:)

Åhhhh, det var sikkert en helt vidunderlig følelse.
Tror jeg hadde sittet å tuta i mange timer etterpå hvis jeg hadde fått oppleve det.....

Begynte nesten å grine når eg såg vesle mini sprella med både armar og bein når eg var 10 veker på vei! I går var eg berre superletta når ho fann hjertelyden:)

Back
Topp