Svake streker blir ikke sterkere

Mhla96

Forelsket i forumet
Junilykke 2020 ♡
Aprilspirene 2023
Heihei!

Noen som har erfaring med svake streker og likevel ikke ender opp i SA?

Føles ikke ut som mine blir noe sterkere, og jeg føler det burde blitt det på 3 dager, fra mandag til torsdag..

phpNHNWPW_c3PM.jpg
phpU5UXE4_c3PM.jpg

Har tidligere hatt MA som stoppet å utvikle seg tidlig, men fant ikke ut av det før TUL pga kroppen ikke ordnet opp, og rett før det hadde jeg en SA. Er så redd det er en MA igjen bare uten at kroppen ordner opp.

Har noen erfaring?

Var vanskelig å se bildene dine, men ja, de var jo ganske svake. Trenger jo ikke bety noe, prøv på nytt om et par dager til og se :)

Hvis du er 14 dpo så er vel det ca på dagen du skulle hatt mensen..? Ikke uvanlig med svake streker i begynnelsen, det hadde i alle fall jeg. Hadde svake streker til ca 3 dager etter IKM, litt sterkere enn hva som vises på bildene dine. Har du tatt digital test med ukesindikator?

Mine og følte jeg gikk litt i rykk og napp. Noen dager var de like svake som dagene før, også plutselig var de blitt sterkere.

Jeg ser ikke bildene dine, men vi har en testetråd her - du kan jo se litt der på andre tester rundt 14dpo/4+0? Mine var ganske svake 14dpo syns jeg, men jeg så en liten stigning fra 12dpo.

Hvis du klarer å ha litt is i magen ville jeg ventet et par-tre dager før ny test og se om det er stigning på den.

Håper for deg! :Heartred

Back
Topp