Svake smerter på venstre side

sofiebrvik

Gift med forumet
Julibarna2014
Augustmødrene 2014
Er det vanlig å ha svake stikkinger/smerter helt nederst i magen? Har det på venstre side, og er langt ifra hele tiden. Men merker det av og til. Synes det er litt rart at det er bare på den ene siden, og er jo selvfølgelig redd for at jeg kan være gravid utenfor livmoren..
Merker også at magen min er hardere på venstre side enn den er på høyre.. Men det kan jo være bare at jeg tenker det for meg :p

Noen andre som kjenner slike smerter?

Akkurat når jeg leste det så kjente jeg akkurat det samme selv... Men kan ikke huske å ha kjent det tidligere. Er heller ikke hardere på den siden en andre heller. Ganske mykt egentlig... Men dette må jeg følge med videre på...

Nei, jeg er egentlig ikke det jeg heller tror jeg. Bare noe jeg syntes jeg kjente :p kan ikke trykke og klemme så mye på det.. hehe

Men jeg er faktisk litt redd for dette..

Æ har det akkurat likens innimellom å jordmora sei at det e helt normalt :)

Jeg skal jo på ul på tirsdag uansett :) så svar får jeg nok da.. Ingenting jeg kan gjøre med det uansett, så det er kanskje ikke vits i å bekymre seg så fælt. Men er helt ødelagt av at jeg gruer meg til ul :(

Det husker jeg at jeg var i forrige svangerskap. Det går nok bra skal du se. Og dersom noe er galt er det jo bra at de finner det ut så tidlig!! Selv om det selvfølgelig er grusomt da!

Man kjenner mye rart i magen når man er gravid :) er vel bare sterke smerter man bør være bekymra for :)

Jeg har ganske kraftige stikkinger på venstre side, men til og med dette sa legen ikke var noe å bekymre seg over så lenge det ikke var hele tiden eller ble verre, eller at jeg begynte og blø :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har og stikkinger/ubehag på venstre side, men litt lengere opp føler jeg.

Er det ikke det som kalles ligamentsmerter? Helt normalt :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hos meg er på det på nivå med hoftebeinet.. om det er det det heter det som er på fremsiden!
Ligamentsmerter ja, men burde ikke det være på begge sider da?

Back
Topp