Svake menssmerter og vond lukt 4-5 veker etter fødsel.

Hari 86

Blir kjent med forumet
Hei.

Nokon som har opplevd eller har erfaring med dette?
Fekk mitt første barn i behynnelsen av Oktober. Blødning etter fødsel varte ca 3 veker, hatt litt utflod kvar dag og har det fortsatt.
Den siste veka har eg hatt lette menssmerter i periodar av dagen, ingen mensen kommer.
Er også vond lukt til tider, lukter litt gammel mensen/stram lukt. Formen er fin ellers.
Kan det vare noko gale eller er dette normalt?

Hei.

Fekk mitt første barn i behynnelsen av Oktober. Blødning etter fødsel varte ca 3 veker, hatt litt utflod kvar dag og har det fortsatt.
Den siste veka har eg hatt lette menssmerter i periodar av dagen, ingen mensen kommer.
Er også vond lukt til tider, lukter litt gammel mensen/stram lukt. Formen er fin ellers.
Sniker. Ganske sikker på at du skal ta kontakt ved lukt. Jeg ville ringt fødepoliklinikk. Håper det er ingenting!

Kan være tegn på infeksjon, kan være greit å sjekke opp. :)

Greit å få sjekka, men normalt at renselsen lukter vondt, sørlig den delen som bare er litt sånn rart slim etter de største blødningene har gitt seg :)

Hei.

Jeg hadde det samme men det hva kun en uke etter fødsel men hos meg lå det igjen deler av fostersekken rundt livmor måtte fåre ta en utskrapning . Lurt å ta kontakt med fødepoliklinikken.

Back
Topp