Svak urinblære :/

Oleandra87

Glad i forumet
Er de fleire som slitter me dette eller er de berre meg?! :p Kvar gong eg spyr, hoster eller nyser so kommer noke dropper:/ Tom for truse snart :p (beklage detaljer! )

Det er nok et veldig vanlig problem i svangerskapet. Hormonene gjør at mulkulaturen blir slappere. Viktig å huske og knipe :-)

Prøv trampoline :-P jeg er så dårlig til å knipe, måååå få inn rutine på det ass...

Knipinga er utrolig viktig! Jeg var sløv på det i slutten av forrige svangerskap. Tisset ofte på meg de første ukene etter fødsel. Men gikk seg heldigvis til når jeg ble flinkere på knipinga.

Jeg bruker bind hver dag nå , har vært småforkjøla i det siste og det kommer dråper hos meg og hver gang eg hoster:p men bind og kniping funker, kan nå bruke buksene mine mer enn en dag om gangen

Eg fikk det problemet etter forrige fødsel og selv om eg knipte mye og føler eg har ganske bra kontroll på det ble aldri blæra som før :-/
Sliter med overaktiv blære attpå..

Kniiiiiiiiip - og ta det opp med legen sånn at om det fortsetter å være ett problem så vet de når der startet. Da blir det mye enklere å få hjelp senere. Håper dog det er ett forbigående problem ;)

Er de fleire som slitter me dette eller er de berre meg?! :p Kvar gong eg spyr, hoster eller nyser so kommer noke dropper:/ Tom for truse snart :p (beklage detaljer! )

Sleit veldig med det rundt/etter sist fødsel. Beste tipset jeg kan gi ernå gjør knipe øvelser hver dag og når du kjenner du me spy/hoste/nyse så knip ihop nedentil rett før ;-)
Og..begynn med truseinnlegg :p haha..

Back
Topp