Bkno4369550

Andre møte med forumet
Jeg har brukt vanlig strimler tester for å teste 8 dager etter vi hadde innsetning- innsetning har vært 5 dager etter ovulasjon. Linje er svak men den er der
Jeg har testet dagen etter men linje er fortsatt samme, ingen forandring. Betyr dette at utvikling har stoppet?
 

Vedlegg

  • IMG_8512.jpeg
    IMG_8512.jpeg
    608,1 KB · Visninger: 77
Last edited:
Jeg har brukt vanlig strimler tester for å teste 8 dager etter vi hadde innsetning- innsetning har vært 5 dager etter ovulasjon. Linje er svak men den er der
Jeg har testet dagen etter men linje er fortsatt samme, ingen forandring. Betyr dette at utvikling har stoppet?
Hvis du har brukt ovitrelle, kan det hende at ovitrellen er på vei ut av kroppen samtidig som hCG stiger. Da vil streken kunne holde seg lik i noen dager fram til ovitrellen er helt ute og du kun har videre stigning. Det er også noen tester som ikke har så mye fargestoff, og som aldri blir sterkere. Men det kan selvsagt også hende at utviklingen har stanset. Det sikreste svaret får du ved å ta blodprøver hos legen med minst et par dagers mellomrom. Krysser fingrene for deg!
 
Brukte du Ovitrelle? Det er uansett litt for tidlig til å få et sikkert svar, og det sikreste svaret får du etter hvert med blodprøve. Masse lykke til! :Heartred

Edit: Du må gi det minst et par dager for å se en forandring i styrke på testen. Men igjen, testen er ikke en pålitelig måte å finne ut hvor mye hcg du har i kroppen.
 
Hei, jeg brukte kun Letrozol i 5 dager og nå bruker jeg Lutinus. Jeg skulle avvente med test fram til neste fredag men kunne ikke la være å vente mer siden jeg hadde flere symptomer som har ikke vært tilstede de første to ganger kanskje jeg ta en prat med klinikken, takk for tips ☺️
 
Brukte du Ovitrelle? Det er uansett litt for tidlig til å få et sikkert svar, og det sikreste svaret får du etter hvert med blodprøve. Masse lykke til! :Heartred

Edit: Du må gi det minst et par dager for å se en forandring i styrke på testen. Men igjen, testen er ikke en pålitelig måte å finne ut hvor mye hcg du har i kroppen.
Hei, jeg brukte kun Letrozol i 5 dager og nå bruker jeg Lutinus. Jeg skulle avvente med test fram til neste fredag men kunne ikke la være å vente mer siden jeg hadde flere symptomer som har ikke vært tilstede de første to ganger kanskje jeg ta en prat med klinikken, takk for tips ☺️
 
Hei, jeg brukte kun Letrozol i 5 dager og nå bruker jeg Lutinus. Jeg skulle avvente med test fram til neste fredag men kunne ikke la være å vente mer siden jeg hadde flere symptomer som har ikke vært tilstede de første to ganger kanskje jeg ta en prat med klinikken, takk for tips ☺️
Letrozol og lutinus skal ikke påvirke g-testen, så dette er uten tvil positiv!! Jeg ikke ville bekymret meg over styrken på streken fra en dag til neste dag. :) Gratulerer!
 
Hei, jeg brukte kun Letrozol i 5 dager og nå bruker jeg Lutinus. Jeg skulle avvente med test fram til neste fredag men kunne ikke la være å vente mer siden jeg hadde flere symptomer som har ikke vært tilstede de første to ganger kanskje jeg ta en prat med klinikken, takk for tips ☺️
Jeg brukte letorozol og Lutinus denne pp, og ble gravid (med tvillinger) hadde blenda test 9DPO, supersvak 10DPO og deretter svak stigning de neste fire-fem dagene før det skikkelig økte på.
 
Back
Topp