P Prøverpåentil Flørter med forumet 19 Sep 2025 #1 Noen som ser noe her? Er bare 7-8 dpo. Mista tidlig to ganger på rad. Håper nå på klaff på tredje forsøk.
Noen som ser noe her? Er bare 7-8 dpo. Mista tidlig to ganger på rad. Håper nå på klaff på tredje forsøk.
H håperpånr4 Glad i forumet Novemberlykke 2015 Augustbarna2024 ❁ Juliskatter 2026 ❁ 22 Sep 2025 #2 Ja, føler jeg ser svak strek på begge. Hvordan har det gått videre?
P Prøverpåentil Flørter med forumet 23 Sep 2025 #3 Håper det sitter denne gangen… er veldig engstelig etter de to siste tapene.
Håpefull ❤ Gift med forumet Vi som prøver :) ♡Julekulene 2021♡ 23 Sep 2025 #4 Prøverpåentil skrev: Vis vedlegget 470514Håper det sitter denne gangen… er veldig engstelig etter de to siste tapene. Klikk for å utvide … Jeg synes det ser ut som en veldig fin stigning. Prøv å legg en, fra samme tidspunkt på 9 og 11 sammen. Er på den tiden man skal se dobling
Prøverpåentil skrev: Vis vedlegget 470514Håper det sitter denne gangen… er veldig engstelig etter de to siste tapene. Klikk for å utvide … Jeg synes det ser ut som en veldig fin stigning. Prøv å legg en, fra samme tidspunkt på 9 og 11 sammen. Er på den tiden man skal se dobling