Svak strek

Ja eg ser en svak strek :)

babyjente 27 Juli ♡
 
Blir så forvirra, tok denne testen 11 dpo ca, har ikke fått noen sterkere etter det, men svaaake, har IKM i morra, så forventer jo egentlig ikke noe tydelig enda, men er det flere som opplever ulik styrke/kvalitet på billigtestene?


Jente 07, jente 10
 
Ser streken! :) Jeg har sluttet å ta bt fordi de er så forskjellig i styrke... Veldig forvirrende og stressende! Kjøp heller noen litt dyrere og få et klart svar :)
 
Jeg også ser streken:)


❤️ Termin 16.12.14 ❤️

Taster fra appen:)
 
Jeg må bare si at jeg ser den ikke. Men det kan være lysforholdene for bildet er veldig gult og rødt blir ikke så godt synlig da.
Jeg fikk heler ingen spesielt synlig test da jeg var 12 dpo, men den kom seg bra ;)

Lykke til :)
 
Jeg ser den :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
ser en strek ja :) Gratulerer :) :)
 
Blir så forvirra, tok denne testen 11 dpo ca, har ikke fått noen sterkere etter det, men svaaake, har IKM i morra, så forventer jo egentlig ikke noe tydelig enda, men er det flere som opplever ulik styrke/kvalitet på billigtestene?


Jente 07, jente 10


Jeg hadde ikm i går, tok test igjen i dag og den er fortsatt svak med både A1 og CB.. Sånn var det frem til jeg var 5+3 i forrige svangerskap også:)
En strek er en strek;)
 
Jeg får ikke sterke streker på bt heller:) lå te bildet ditt og redigerte litt jeg:)ImageUploadedByBV Forum1396806570.061677.jpg håper det er greit:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ser den :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
I dag blør jeg, og det er ikke antydning til strek engang på testen jeg tok idag, forventet mens i dag, så da var det ikke noe denne gangen. Det føles helt greit, da det ikke var planlagt uansett, en dag er jeg kanskje tilbake i en av terminklubbene her, men ikke enda:) Masse lykke til videre til dere andre, dere har en fantastisk tid i vente! :D


Jente 07, jente 10
 
I dag blør jeg, og det er ikke antydning til strek engang på testen jeg tok idag, forventet mens i dag, så da var det ikke noe denne gangen. Det føles helt greit, da det ikke var planlagt uansett, en dag er jeg kanskje tilbake i en av terminklubbene her, men ikke enda:) Masse lykke til videre til dere andre, dere har en fantastisk tid i vente! :D


Jente 07, jente 10
Lykke til videre :) Håper spira sitter når dere ønsker det :)



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Masse lykke til videre.. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp