Svak strek

JenteMammaTil2

❤️-knuser på vei
Marsmellows-15
på doc morris i dag.
Svakere enn den jeg fikk på ettermiddagsurin dagen før IKM.
Skjønner ingenting.
Har ikke blødd.

Det kan jo bare svakere fargestoff i denne testen? Var det DocMorris du brukte sist da? Hvor langt er du på vei nå?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Brukte doc morris da og. Og CBD viste gravid 1-2 på IKM.
Er 4+3 i dag.

Da hadde jeg nok venta noen dager og tatt en CBD med uke indikator for å se om den stiger. Hørt om flere som har fått svakere strek men allikevel vært gravid!

Da hadde jeg nok venta noen dager og tatt en CBD med uke indikator for å se om den går opp. Hørt om flere som har fått svakere strek men allikevel vært gravid!

Har en CBD til liggende.
Har ikke mista trua helt, da jeg ikke har hatt blødning. Så er nok gravid.
Skal ta den CBD om noen dager.

Ville oxo tatt en cbd minimum en uke etter du tok forrige :)

Blir nok ikke å ta CBD før fredag. Da er det en uke siden forrige.
Hadde jeg vært hjemme, så hadde jeg nok bedt legen om hcg-blodprøve.

Men graviditetstestene reagerer ikke helt likt, noen blir sterkere, noen blir svakere. Ta en cbd om du føler for det, men dette trenger ikke bety noe :)

-Taster fra appen-

Men graviditetstestene reagerer ikke helt likt, noen blir sterkere, noen blir svakere. Ta en cbd om du føler for det, men dette trenger ikke bety noe :)

-Taster fra appen-
Tar nok CBD om noen dager, eller så.
Som sagt, har ikke hatt blødning, så noe må det være :-)

God innstilling! Tenker det ligger et lite bøllefrø der og koser seg :)

-Taster fra appen-

Som sakt. Opp med Haka jente!! Som nevnt tidligere her så kan det være mange naturlige forklaringer. Det er ikke bra for mentaliteten med alle disse testene. :-) det går så fint! Slapp av :-) *ernergisk positivitets klem*

Som sakt. Opp med Haka jente!! Som nevnt tidligere her så kan det være mange naturlige forklaringer. Det er ikke bra for mentaliteten med alle disse testene. :-) det går så fint! Slapp av :-) *ernergisk positivitets klem*
Så lenge jeg ikke blør, så ser jeg fremover.

Streken er litt mer tydelig når den har tørket litt, så den er fremdeles positiv.

Jeg ble sjikkelig lurt av graviditetstestene! Dagen jeg fant ut jeg var gravid, tok jeg først en billigtest(strimmel), og den var negativ. Ble sjikkelig deppa, for hadde følt på meg at noe var på gang denne måneden.
Litt senere tok jeg en annen type test, for jeg kunne ikke forstå at jeg ikke var gravid nå(en god del klare symptoer). Og den var positiv :) Så, har sikkert litt med hvor mye HCG som skal til for å slå ut på testene :)
Men jeg tenker svak strek, er strek! (slenger på en liten gratulerer:)...)

Mine tester var slik som dette. Den øverste tok jeg på kvelden før ikm. Tok en ny en kvelden etter, på relativt konsentrert urin, og den ble nesten ikke teststreken synlig på! Var like svak som den nest nederste på bildet her. Men nå er jeg da 6+5 og blir bare kvalmere for hver dag! Så ikke ta styrken på testen så høytidelig. :)

Vedlegg

• 1392020742315.jpg
    1392020742315.jpg
    28,9 KB · Visninger: 13
Jeg ble sjikkelig lurt av graviditetstestene! Dagen jeg fant ut jeg var gravid, tok jeg først en billigtest(strimmel), og den var negativ. Ble sjikkelig deppa, for hadde følt på meg at noe var på gang denne måneden.
Litt senere tok jeg en annen type test, for jeg kunne ikke forstå at jeg ikke var gravid nå(en god del klare symptoer). Og den var positiv :) Så, har sikkert litt med hvor mye HCG som skal til for å slå ut på testene :)
Men jeg tenker svak strek, er strek! (slenger på en liten gratulerer:)...)
Doc morris er sensitiv på 10, mens CBD er sensitiv på 25.
CBD viste gravid 1-2 på IKM.
Tok doc morris i dag, da jeg trodde den skulle bli sterkere :-)

Doc morris er sensitiv på 10, mens CBD er sensitiv på 25.
CBD viste gravid 1-2 på IKM.
Tok doc morris i dag, da jeg trodde den skulle bli sterkere :)
Hm. Ikke godt å si! Men, jeg krysser fingrene for deg, må få høre hvordan det går når du har testa neste gang!
Jeg har trua ;)

Back
Topp