på doc morris i dag.
Svakere enn den jeg fikk på ettermiddagsurin dagen før IKM.
Skjønner ingenting.
Har ikke blødd.
Svakere enn den jeg fikk på ettermiddagsurin dagen før IKM.
Skjønner ingenting.
Har ikke blødd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da hadde jeg nok venta noen dager og tatt en CBD med uke indikator for å se om den går opp. Hørt om flere som har fått svakere strek men allikevel vært gravid!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Tar nok CBD om noen dager, eller så.Men graviditetstestene reagerer ikke helt likt, noen blir sterkere, noen blir svakere. Ta en cbd om du føler for det, men dette trenger ikke bety noe
-Taster fra appen-
Så lenge jeg ikke blør, så ser jeg fremover.Som sakt. Opp med Haka jente!! Som nevnt tidligere her så kan det være mange naturlige forklaringer. Det er ikke bra for mentaliteten med alle disse testene.det går så fint! Slapp av
*ernergisk positivitets klem*
Doc morris er sensitiv på 10, mens CBD er sensitiv på 25.Jeg ble sjikkelig lurt av graviditetstestene! Dagen jeg fant ut jeg var gravid, tok jeg først en billigtest(strimmel), og den var negativ. Ble sjikkelig deppa, for hadde følt på meg at noe var på gang denne måneden.
Litt senere tok jeg en annen type test, for jeg kunne ikke forstå at jeg ikke var gravid nå(en god del klare symptoer). Og den var positivSå, har sikkert litt med hvor mye HCG som skal til for å slå ut på testene
![]()
Men jeg tenker svak strek, er strek! (slenger på en liten gratulerer...)
Hm. Ikke godt å si! Men, jeg krysser fingrene for deg, må få høre hvordan det går når du har testa neste gang!Doc morris er sensitiv på 10, mens CBD er sensitiv på 25.
CBD viste gravid 1-2 på IKM.
Tok doc morris i dag, da jeg trodde den skulle bli sterkere![]()