svak strek på testen

jente94

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Tok en test idag ettersom jeg har følt meg litt små kvalm de siste dagene, vært oppblåst, hadd hodepine og andre tegn på graviditet.
Tok en test, kom opp to streker med en gang, den ene streken var svak og andre var sterk..
den svake streken var så å si ikke synlig lengre etter 20-30 min.. 
har gådd på p-sprøyten i 6 mnd og den gikk ut i slutten av april, skal jo som regel ta tid før man kan bli gravid etter siste p-sprøyte.. for to dager siden hadde jeg brunrød utflod i trusa, var ikke mye og var kun den dagen, kan dette være festeblødning tror dere?
håper på en mer sikker graviditetstest neste gang ! :)

du skal ikke se på testen etter så lang tid, da den kan gi feil svar!
men strek er strek :) prøver meg på en liten, gratulerer :D

strek er strek, sier de jo :) du skal ikke lese testen etter så lang tid, da den kan gi falsk svar!
hva tenker du da? slutta du på sprøyta med et håp om å bli gravid, eller kommer dette som et lite sjokk!?

gikk på p-sprøyta fordi det ikke passet så godt å bli gravid i den perioden, hadde nylig spontanabortert og legen fortalte meg ikke om bivirknigene av p-sprøyten, han sa ikke noe til meg om at det kan ta tid før jeg kan bli gravid etter siste sprøyte så jeg slutta å ta sprøyta med en gang jeg fant det ut.. hadde egentlig håpet litt på å bli gravid, ble glad når jeg så streken men den var så svak og ble mindre å mindre synlig :(

ta en test til i morra tidlig vel, og se hva den sier...
men det hørtes ut som at du mye mulig kan være gravid, og at det var en festeblødning, men er vanskelig for meg å si sikkert... :)

men jeg håper for din skyld da at den er positiv, hvis det er det du ønsker deg... :)

Back
Topp