Svak strek på billigtest, men negativ A1 test. Er de mindre sensitive?

miriam85

Blir kjent med forumet
.

Last edited:
Eg har erfaring med at billigtest viste før alle andre merke men venter noe dager før du tester på nytt

Har desverre fått svak strek på billigtester flere ganger uten å være gravid...

Min erfaring er at billigtester er mye mer sensitiv enn andre tester.A1 må ha like mye hcg som CB digital(25miU) så det er nok alt for tidlig.jeg har fåt svake streker 2 g 8 dpo og begge gangene var jeg gravid.

.

Last edited:
Jeg fikk svak a1 test dagen etter cbd som viste 2-3. A1 var også såvidt positiv (kunne lett tolket den som negativ om jeg ikke hadde åpnet den og tittet nøye) når jeg fikk klar positiv cb+

Så min erfaring med A1 var bare forvirrende:p

Men som flere sier her, så er 8 dpo veldig tidlig. Krysser fingrene for sterkere streker:)

Krysser fingrene, men klarer ikke se positivt på det :( Jeg har en test igjen, samme merke. Kommer ikke til å klare å holde meg mer enn til i morgen..
Da foreslår jeg at du kjøper flere på butikken. Da jeg prøvde å bli gravid hadde jeg bare en vanlig cb liggende- og jeg ventet i det leeengste sånn at jeg skulle være sikker på at den ble positiv. Var så redd for å bli skuffa. Og jeg hadde det slik noen måneder. Syns det er bedre å vente 2 ekstra dager enn å teste for tidlig og bare bli skuffa...

.

Last edited:
Last edited:
.

Last edited:
.

Last edited:

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp