svak strek.. kan det være???

squat

Forumet er livet
har tatt testen i dag(klarte ikke å vente), skal egentlig få mensen i dag eller i morgen, og har følt at tante er på god vei, men så tenkte jeg at jeg bare skulle ta en test for moro skyld, og det er antydning til en rosa strek. veeldig svak. men siden jeg har alle symptonene på a tante er på vei synes jeg dt er litt rart???

Ganske sikkert at du er gravid, ja! Gratulerer. En strek er en strek, den er svak tidlig fordi hormonmengden er liten så tidlig. Svært sjelden at en test er falsk positiv, har aldri hørt om det! Ta en ny test om et par dager for å bekrefte, men som sagt, tror du kan feire nå.[:)]

HEHE det hørtes positivt ut i mine øyne!!!

Gratulerer!!! (så smått enda) Det blir sikkert Gratulerer ordentlig om noen dager, da er den sikkert helt positiv...

er litt i tvil, for vi har pusset opp badet denne perioden og jeg er nesten helt sikker på at vi ikke hadde noe sex når jeg hadde eggeløsning... og har alle symptonene på at slemma er på vei. men vi får se an ett par dager...[:D]

min strek var også veldig svak... men som de andre sier:en strek er en strek!! Så gratulerer[:D]

Min var veldig svak første gangen jeg testa, men nå er det ingen tvil...Tar sjansen på å gratulere deg jeg..[:D]

Gratulerer!

Vel jeg krysser fingrene jeg da, [:)] nesten for godt til å være sant. Skulle egentlig hatt termin rundt disse tider, men mistet etter tre mnd, så jeg vil ikke ta helt av enda[&:]

Håper den holder seg inne i 9 måneder denne gangen,da[;)]
og at på denne tia til neste år så har du en herlig liten smilende bylt i armene[:D]

Hei du...
Jeg opplevde akkurat det samme på mandag. Klarte rett og slett ikke å vente lenger og tok en test som hadde en veeeeeeeldig svak resultatstrek. Turte ikke å tro hverken det ene eller det andre. Så gikk jeg inn på forumet og fortalte, og fikk mange gratulasjoner. Nå har jeg tatt 2 tester til. En i går og en i dag. Begge var negative. Så jeg vet ikke jeg....
Jeg føler at tante rød er i farta, så det blir spennende å se hvordan det blir.
VI VIL IKKE HA DEN HERSENS MENSEN!!!!!!!!! Hører du det nå, tante RØD!!!!!!
Lykke til, squat...

Tok en test i dag også, er jo helt umulig å vente [:D] og ble positiv med en gang, og sterkere strek enn i går[:)]
Så nå skal jeg klare å vente til mandag med å ta den siste..... da må vel sambo gjemme den ett lurt sted

men lurer på en ting, for forrige gang var det ingen baby der, husker ikke hva han legen sa det het, men han sa man kunne ta en ul neste gang for å sjekke det opp, så man slipper å være så nervøs. Noen som vet hvo langt man må være på vei? Vil at det skal bo noen i magen min denne gang[:D]

jeg hadde oxo alle symtomene på at jeg skulle få mensen, men det er akkurat de samme symptomene når man er blitt gravid. så vist du har testet positivt (svak el,sterk strek) så gratulerer så mye. vi hadde heller ikke sex da jeg mente jeg hadde eggløsning. hadde det i den sikre perioden,men det ble barn av det. noen ganger er den vel kansje litt tidlig og motsatt.

Gratulerer Squat!!

Du må jo være gravid siden du fikk sterkere strek denne gangen!!

Jippi!!! Det er så hyggelig å kunne gratulere folk her inne!

Lykkeklemmer

er jo koselig å ha noen å dele dette med, og at man kan spørre å grave om alt mulig[:D] dere er så utrolig søte og greie alle sammen

Det er bare én ting å si: GRATULERER SÅ MASSE!!!!!

ORIGINAL: tryllering

Hei du...
Jeg opplevde akkurat det samme på mandag. Klarte rett og slett ikke å vente lenger og tok en test som hadde en veeeeeeeldig svak resultatstrek. Turte ikke å tro hverken det ene eller det andre. Så gikk jeg inn på forumet og fortalte, og fikk mange gratulasjoner. Nå har jeg tatt 2 tester til. En i går og en i dag. Begge var negative. Så jeg vet ikke jeg....
Jeg føler at tante rød er i farta, så det blir spennende å se hvordan det blir.
VI VIL IKKE HA DEN HERSENS MENSEN!!!!!!!!! Hører du det nå, tante RØD!!!!!!Uff, jeg føler med deg. [&:]Klem
Lykke til, squat...

En strek er en strek. Gratulerer [:)]

Back
Topp