Svak positiv

Marifrøken

Glad i forumet
Julibarna2014
Hei.
Jeg har testet meg i dag for ventet mensen. Har bare billigtester, men ga i dag en svak positiv strek. Er litt usikker på om man kan stole på de? Noen med erfaring på det? Tenkte å kjøpe meg en CB- test som jeg kan ta i morgen da.
Hvis jeg er gravid blir min termin 4. mai:-)

Jippi! Tusen takk:-)
Føler jeg må teste en til i morgen likevel.

Hei:-)
det samme skjedde med meg... Flere billig tester/strimler alle viste en veldig svak strek som kom etter 2-3 minutter, senest i går dagen før IKM! Så testet jeg i dag på IKM, testet med Clearblue og jeg fikk opp gravid 2-3 uker:-)
Så det er GODT mulig at du er gravid!:-) lykke til!!!:-)

Jeg erfarte også at billigtestene ga svaak strek (morgen urin), men fikk et fint tydelig kryss på Clearblue samme dag (på kveldsurin) :) Gratulerer :)

For å si det slik så vet jeg enda ikke om jeg kan flytte inn i dette forumet...billigtester viser fortsatt svak positiv, men testen jeg tok fra apoteket i går gjorde ikke det. Skulle hatt mensen for to dager siden, men plutselig vil vel den melde sin ankomst likevel. Er litt usikker enda om jeg er medlem hos dere:-)

For å si det slik så vet jeg enda ikke om jeg kan flytte inn i dette forumet...billigtester viser fortsatt svak positiv, men testen jeg tok fra apoteket i går gjorde ikke det. Skulle hatt mensen for to dager siden, men plutselig vil vel den melde sin ankomst likevel. Er litt usikker enda om jeg er medlem hos dere:-)
Kanskje du skulle tatt en digital:)

Prøv digital ;)

Jeg hvisker gratulerer, så satser vi på helt klart positivt i morra;.)

Back
Topp