Svak positiv test

Bkno7952270

Andre møte med forumet
Hei! Jeg tok 3 tidlig tester fra Clearblue igår, med svak strek på alle 3. tok en til idag, og det er definitivt en sterkere strek. Skal ha mensen om 7 dager. Tok tidlig digital også, men den var negativ (ikke så rart når jeg tester før tiden). Men hva er oddsen for skyggestrek på 4 tester? Idag var den også mer blå enn igår. Den er fortsatt veeeeldig svak, men er det noe der eller tar jeg helt feil??IMG_1339.jpegIMG_1338.jpegIMG_1337.jpeg

Hei! Jeg tok 3 tidlig tester fra Clearblue igår, med svak strek på alle 3. tok en til idag, og det er definitivt en sterkere strek. Skal ha mensen om 7 dager. Tok tidlig digital også, men den var negativ (ikke så rart når jeg tester før tiden). Men hva er oddsen for skyggestrek på 4 tester? Idag var den også mer blå enn igår. Den er fortsatt veeeeldig svak, men er det noe der eller tar jeg helt feil??Vis vedlegget 458681Vis vedlegget 458682Vis vedlegget 458683
Ser definitivt strek på alle, så vil anta det ikke er skyggestreker. Det kan jo enda være kjemisk eller lignende, du tester jo veldig, veldig tidlig :happy: dessverre må du nesten bare gi det tid og se hvordan testene utvikler seg!

Ser definitivt strek på alle, så vil anta det ikke er skyggestreker. Det kan jo enda være kjemisk eller lignende, du tester jo veldig, veldig tidlig :happy: dessverre må du nesten bare gi det tid og se hvordan testene utvikler seg!
Ja, jeg skulle faktisk bare teste for å utelukke fordi jeg var på legevakta med urinveisinfeksjon også spurte hun om jeg kunne være gravid. Så sa jeg nei fordi jeg går jo på p piller (har sikkert glemt å ta av og til), også testa jeg også var det liksom strek, så tok jeg en til, strek igjen, så tok jeg en til, strek igjen. Også var den sterkere idag. Så får nesten bare se om noen dager. Er så redd siden jeg mistet i oktober ifjor

Disse er veldig kjent for skyggestreker dessverre, jeg har aldri tatt en slik uten å få svak strek :/ Men at den er blitt sterkere er jo fort et tegn på tidlig graviditet! Jeg ville kjøpt makesure eller et annet merke på matbutikken om du har mulighet, eventuelt ventet noen dager for fasit :love7

Disse er veldig kjent for skyggestreker dessverre, jeg har aldri tatt en slik uten å få svak strek :/ Men at den er blitt sterkere er jo fort et tegn på tidlig graviditet! Jeg ville kjøpt makesure eller et annet merke på matbutikken om du har mulighet, eventuelt ventet noen dager for fasit :love7
Tenkte bare den muligens var svak fordi jeg tok den 8 og 7 dager før mensen. Så skal teste om noen dager å se<3

Tenkte bare den muligens var svak fordi jeg tok den 8 og 7 dager før mensen. Så skal teste om noen dager å se<3
En strek vil nok definitivt være svak såpass tidlig ja :love7 Blir spennende å se! Jeg sluttet å bruke disse fordi jeg alltid fikk en svak strek, men om 2-3 dager burde streken være betydelig sterkere om den er positiv uansett :)

En strek vil nok definitivt være svak såpass tidlig ja :love7 Blir spennende å se! Jeg sluttet å bruke disse fordi jeg alltid fikk en svak strek, men om 2-3 dager burde streken være betydelig sterkere om den er positiv uansett :)
Er forberedt på at den ikke er positiv også, så det går «fint», men spennnde å se uansett :love7

Back
Topp