Svak positiv test

MammaTilAdrian

Blir kjent med forumet
Hei. Jeg har forventet mens i morgen, men tok en test idag som viste svak positiv. Siden fredag har jeg vært ekstremt kvalm, er det normalt såpass tidlig i svangerskapet?
Tør nesten ikke håpe at det er noe der siden testen var veldig svak postiv.
 
Har du bilde av testen? Har forstått det sånn at graviditetstester sjelden eller aldri viser falskt positivt, men de kan vise falsk negativt. Så med mindre det er skyggestrek, er den nok positiv.
 
Last edited:
Ja har bilde av den men er usikker på om d kun er en skyggestrek eller om det faktisk er en strek der.. i og med at jeg ikke har forventet mens før i morgen.
 

Vedlegg

  • 1474814653334.jpg
    1474814653334.jpg
    40,7 KB · Visninger: 104
Ja har bilde av den men er usikker på om d kun er en skyggestrek eller om det faktisk er en strek der.. i og med at jeg ikke har forventet mens før i morgen.

Rimelig sikker den er positiv altså :) Ofte er den ikke sterkere på IKM engang ;)
 
Åh håper så inderlig at spira sitter nå altså!

Lag deg gjerne et ordentlig brukernavn og bli med i termingruppen "Juni 2017" om den fortsatt er positiv imorgen :)
 
Syns også den så positiv ut:)
 
Jeg krysser fingrene! Skal ta en ny test i morgen tidlig hvis den er positiv da også, bør jeg ringe legen med en gang?
 
Jeg ser en strek idag også :D krysser fingrene for at den lille spiren klamrer seg fast!

Gratulerer så mye :) Da er det bare å melde seg offisielt inn i termingruppen og kanskje ta en digital?
 
Back
Topp