Svak positiv test..

ivfbarn

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Har vært gjennom IVF/ICSI, og hadde testdag 2.mai, men testet ikke før 3. mai, altså i går.
Da var CB testen positiv og strimmeltesten var positiv, men i morrest da jeg testet bare med strimmel, var den ganske svak.. Ser en strek, men den er ikke like sterk som i går, hva betyr det ?
Trodde testen kom til å bli sterkere og sterkere, men nei..
Noen andre som har fått svakere positiv andre testdag?

Strimmeltester kan slå ut veldig rart. Noen blir kjempesterke, mens andre blir supersvake. Vet ikke hva det kommer av, men hvis du tar flere tester på samme urinprøve vil du kunne se klare forskjeller. Veldig rart.. Men gratulerer så mye med positiv test!! :D

Hei ikke stol på billig testene. Kjøp skikkelige. Har dårlig erfaringer med dem. For det skal mange dager til før streken blir svakere ved negativ test. Lykke til

Takk for svar!
Jeg dro på apoteket, der kjøpte jeg meg CB digital, så tar den i morgen.
Så tror jeg ikke jeg skal teste noe mer, hehe. Har fått ultralyd i uke 7, så det er ikke så alt for lenge til.. :)

Testen bør bli sterkere, men det over flere dager. Så du må ikke fortvile hvis den ikke ble sterkere i dag fra i går. Den cb testen du har som profilbilde er i hvertfall veldig positiv ;)
Like greit å ta med den digitale i morgen. Gratulere med positiv test, og håper den er like positiv i morgen :)

Ja, den var ganske positiv i går.. Men var jo ikke CB test i dag, så jeg skal teste med en ny CB i morgen, så hpoer jeg det er slik det skal :)
Takk for det, helt utrolig følelse og få se den positive testen! :)

I morrest testet jeg både med en strimmel og den CB digital, på strimmelen kan det hende jeg skimter et strek, men forferdelig utydelig. Så tok jeg CB, og der står det Gravid :) Må si de strimmeltestene skuffet, de vil jeg nok ikke anbefale til noen, legg heller i litt ekstra kroner, og kjøp en/noen skikkelige tester.

Hurra!!! Så koselig å lese!! Gratulerer så mye!! Vil jo bare ha positive tester her inne :-)

Der ser du hehe kun dritt erfaringer med de der. Gratulerer sååå masse. Lykke til på ul

Der ser du hehe kun dritt erfaringer med de der. Gratulerer sååå masse. Lykke til på ul
Ja, blir ikke å anbefale de til andre nei! Takk for det! :) Ååh, jeg gleder meg til ultralyden, det blir spennende! :)

Ja du har myyyyye å glede deg til spennende

Gratulera med positiv test! Cb-er er tingen ja! ;)

Back
Topp