Svak positiv test - 4 negative tester - sterk positiv test!

Klarfornestemann

Forelsket i forumet
Marsboerne2017
Sensommerbarna 2019
Hei igjen.
Jeg tok en Babyplan-test 26 nov - som var svaaakt positiv! Se bilde.
8D8D4A50-9BF7-48F6-B00E-A29D5E7A31A7.jpeg
48CA633F-AD8C-46C3-A3B1-3C713C61C364.jpeg

De neste dagene frem til 10 des har jeg tatt 4 tester som har vært negative!
10 des fikk jeg positive tester (sterke, 2-3 cb) se bilde!

5DD2AA2A-05A4-4040-A4A2-709338CE9FA5.jpeg


Siden jeg ikke vet noe om syklusen min eller termindato pga nylig pilleslutt og ingen mensen å forholde meg til lurer jeg liksom på om testen 26 nov kan ha vært riktig? Den er sykt svak, så kan være jeg bare innbiller meg også. Evt hvor tidlig vil jeg eventuelt ha vært ved første svake test? :)
 
Mulig du var rundt 3 uker på den første da? :) er vel svært usannsynlig at man får en falsk positiv test! Den er svak! Men det er jo en strek der :)
 
Føles litt likt ut som meg. Fikk svak!!!!! Såvidt skimtes strek rundt 11 dpo, begynte å blø samme dag. Fortsette med svaaaaaaake streker type såvidt skimtes når jeg blødde, i slutten av min 7 dagers blødning begynte det å bli pitte litte granne sterkere og nå etter blødningene øker de for hver dag som vanlig. Nå får jeg positiv digital osv. Dog er jeg redd for exu. Legen min tror det er tumor. Det har jeg utelukket selv etter mange timers grining og googling igår. Hater legen!!!! *Sorry utbrudd* tok blodprøver igår og skal ta igjen på mandag og får svar på tirsdag hva som skjer videre. Du får ta deg en tur til legen du og og sjekke stigningen for å se om det er som det skal. Har lest så mye om utenfor livmoren når det er slik at jeg ville utelukke det med en gang:)
 
Back
Topp