Svak positiv eller skyggestrek?

Bkno5071110

Andre møte med forumet
Hei! Har alltid hatt trofast syklus, og går ikke på noe prevensjonsmidler. Er nå 12 dager siden jeg skulle hatt mensen, enda ingen tegn til at den er på vei. Har tatt flere tester, alle negativ, først de siste 3-4 dagene har jeg fått veldig svake streker.. Ville dere tolket dette som svak positiv test eller skyggestrek? CB digital visste ikke gravid samme dag som første strimmeltest med svak strek. Har tatt til sammen fem tester med slike svaaake streker, av samme merke..
 

Vedlegg

  • 4B040194-97B2-4681-AC30-ECFF48B8D52B.jpeg
    4B040194-97B2-4681-AC30-ECFF48B8D52B.jpeg
    15 KB · Visninger: 600
Syntes det er tydelig strek, men kjenner ikke til testene. Så vanskelig å si.
Prøv ett annet merke? En gylden regel er at strek på ulike merker ikke er skygge, da det skal litt for mye til at ulike merker gir skygge samtidig.
 
Hvor lenge etter at du tok testen kom streken? Ser to streker, men har selv opplevd at det kommer en skyggestrek etter tidsfristen og da er den ugyldig.
 
Hvor lenge etter at du tok testen kom streken? Ser to streker, men har selv opplevd at det kommer en skyggestrek etter tidsfristen og da er den ugyldig.
På de fem med strek kom de godt innenfor tidsfristen.. Skal prøve et annet merke å se om det er strek der å
 
Om el kom til vanleg tid skulle denne testen vore veldig positiv no. Mest sannsynleg har nok el vore forsinka:)
Vil ellers prøve ein anna test, ser mange som får strek på disse utan at dei er gravid.. :oops:
 
Om el kom til vanleg tid skulle denne testen vore veldig positiv no. Mest sannsynleg har nok el vore forsinka:)
Vil ellers prøve ein anna test, ser mange som får strek på disse utan at dei er gravid.. :oops:
Takk for svar. er sikker på el da jeg tok el test. Har brukt disse testene lenge og aldri opplevd strek før, men har kjøpt clearblue nå så krysser fingrene selvom jeg har lite tro på at det er spire, da jeg også mener alle tester ville slått ut veldig positivt nå..
 
Takk for svar. er sikker på el da jeg tok el test. Har brukt disse testene lenge og aldri opplevd strek før, men har kjøpt clearblue nå så krysser fingrene selvom jeg har lite tro på at det er spire, da jeg også mener alle tester ville slått ut veldig positivt nå..
El-test er dessverre ingen garanti for at egget faktisk har sluppet. De sier bare noe om at kroppen forbereder seg til å slippe egg. Så dersom det ikke slapp på første forsøk prøver kroppen på nytt senere og da hadde du nok fått positiv test igjen litt senere i syklus om du hadde fortsatt å teste.
 
Back
Topp