Svak positiv eller negativ test?

En tråd i 'Vi som prøver / Før svangerskapet' startet av Bkno0081310, 16 Apr 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. Siiviiren Flørter med forumet

Hei!

Aktive prøvere i snart 1 år, uten hell. Tatt graviditetstest i dag, da vi hadde en følelse av at spiren endelig satt. Dette er første gang jeg har tatt en graviditetstest, og jeg var sikker på at denne var negativ. Samtidig blir jeg veldig usikker når jeg leser at andre har hatt svake, positive tester. Jeg synes jeg ser en strek her, men er redd øynene spiller meg et puss siden ønsket om positiv test er så innmari høyt! Bilde av testen lagt ved.

Noen som har gode råd til meg? Om det spiller noen rolle, så er dette en Metode tidlig graviditetstest og vi har kontroll på eggløsning og datoer for mulig testing (bruker digital eggløsningsmonitor)

Ps! Helt ny på forumet her, så beklager om tråden er lagt feil.

Ha en fin dag!

Vedlagte filer:

• Vinner Vinner x 6
    • Liker Liker x 2
    • Optimistisk Optimistisk x 1
    Last edited: 16 Apr 2020
  2. Islay Betatt av forumet Maiblomstene 2020

Jeg ser strek :)
    Når venter du mensen?

3. Siiviiren Flørter med forumet

Da er det ikke synsbedrag!

Er på dag 26 av syklusen, så regner med til helgen (har ikke helt nøyaktig syklus på dagen).

4. White*Angel Flørter med forumet

Jeg ser den veldig godt. Tror du er gravid!!

5. Snuppeguri Forelsket i forumet FebbisBebbis2021 ❄️

Ser veldig positiv ut! Gratulerer

6. Islay Betatt av forumet Maiblomstene 2020

Skjønner :happy: ville tatt en ny test om noen dager så tror jeg streken vil bli tydeligere! Ser absolutt strek på testen her, og jeg ser det er flere som er enig. Gratulerer :Heartred

7. SoonToBeMama Gift med forumet Assistert-jentene Snøkrystallene2021❄️

Gratulerer så mye med - endelig graviditet!! Så fantastisk! Nyt!:happy093:love7

8. B82 Gift med forumet Assistert-jentene ❤ Aprilbarna19 ❤

Helt klart positiv:woot:

9. Siiviiren Flørter med forumet

Blir noen lange dager med venting til vi tar en ny test nå, kjenner jeg.. Tenk om det faktisk er vår tur nå! :happy:

10. FruHåpefull82 Glad i forumet Vi som prøver :) Himmelbarn

Ser positiv ut for meg :) Så svak var min da jeg ble gravid i desember, to dager før forventet mens. Tok da en digital test som viste 1-2 uker.
    Lykke til :Heartred

11. Siiviiren Flørter med forumet

Åh, spennende! Kan jeg spør hvor lenge du ventet før du tok den digitale testen? :happy:

12. FruHåpefull82 Glad i forumet Vi som prøver :) Himmelbarn

Samme dag haha (klarte ikke vente lenger :p ) Det var på selveste julaften, så rakk akkurat apoteket før de stengte :D

13. Villblomsten Glad i forumet MayDay2021

Ser positiv ut! Gratulerer :Heartpink

14. Siiviiren Flørter med forumet

Verdens beste julegave!

• Hjertelig Hjertelig x 1
  15. Siiviiren Flørter med forumet

Da har vi kjøpt inn digital test som vi skal ta i morgen (hvis vi klarer å vente ;)) Takk for fine ord!

• Liker Liker x 2
  16. BergenBaby2015 Forelsket i forumet Novemberlykke 2015 Oktoberlykke 2019

Spennende! Lykke til!

17. RosaGull Elsker forumet Tilgangsansvarlig Himmelbarn FebbisBebbis2021 ❄️

Du er gravid ♥️gratulerer

18. Solstråla94 Forelsket i forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Jeg ser en strek tydelig, og tipper at den er positiv. Jeg tok en annen type test fra ebay i november, som også ble svak til tross for at jeg skulle vært 4+4 når jeg tok den første testen (regnet fra termindato jeg fikk på OUL også presis med mens termindato).

Øverste skal jeg være 4+4, midten 4+5 og nederst 4+6. Jeg tok digital 5+0 som da viste 4-5 uker gravid.

9ED5F301-AD94-43B3-BFB4-F0ACC23C8C7B.jpeg

Krysser fingrene for at din er positiv! :D

• Vinner Vinner x 1
  19. Annemor93 Gift med forumet Desemberlykke 2018

POSITIV :Heartred Gratulerer!

20. Siiviiren Flørter med forumet

Dere tok ikke feil, damer! :wideyed: Fra stor skuffelse i går morges, til håp etter en post her inne - til enorm lykkefølelse tidlig i dag morges :love7
    Et nytt kapittel står for tur, og vi grugleder oss (vi vet tross alt ikke hva som venter som førstegangsgravide ;)). Nå krysser vi fingre og tær for at dette går bra!

Vedlagte filer:

• Vinner Vinner x 5
    • Hjertelig Hjertelig x 4

Del denne siden