Svak etter jeg ble gravid

Therese W

Gift med forumet
Seriøst. Skulle løsne en skrue for å bytte vindusviskemotoren i dag. Klarte ikke løsne skrua engang. Fler enn meg som merker at mye av styrken har blitt borte? Kanskje på tide å trene hehe

Venter en liten skatt i september 2013 <3

Eg merka det! Klare jo knapt og holde noke oppe :P føle meg ubrukelig :( trur eg må skaffe meg vekte så eg kan sitte og løfte på i sofaen :P

Eg merka det! Klare jo knapt og holde noke oppe :P føle meg ubrukelig :( trur eg må skaffe meg vekte så eg kan sitte og løfte på i sofaen :P

Tro meg, du er virkelig ikke ubrukelig. Vi skal jo ikke løfte for tungt heller. Husk på det :)

Haha, her og! Mange ganger jeg har kommentert det i det siste, at jeg ikke får til like mye som jeg gjorde før.. Og var det noe jeg var sterk i, var det amene! Ikke nå lengre. :p

Skjønner ikke hva som gjør det sånn. Hva er anderledes liksom? Armene her også. Så vidt de fungerer hehe. Kanskje det er kroppens måte å si fra når noe er for tungt for en gravid. Aner ikke. Rart er det hvertfall!

Har også merket dette! Driver med noe styrketrening og det er helt drøyt hvor mye ned jeg har gått i vekter! På steder jeg ikke trodde altså som armene. Merkelig!

Skjønner ikke hva som gjør det sånn. Hva er anderledes liksom? Armene her også. Så vidt de fungerer hehe. Kanskje det er kroppens måte å si fra når noe er for tungt for en gravid. Aner ikke. Rart er det hvertfall!

Det tenker jg også! Vi greier ikke mer enn vi bør :)

Back
Topp