Svak clearblue tesk

Ønsker<3

Elsker forumet
Angra som pokker på at jeg kjøpte clearblue testfor stoler ikke på dei.. Men tok en nå, ikm på mandag, og der kom er kryss(las av ette 2 min) var et rimli svakt kryss men jeg ser det tydelig iallefall.. Nå må jeg jo bare på apoteke å kjøpe en annen test tenker jeg. Er de sjangs at en digital slår ut? Jeg tok testen på "morgenurim" var på do køokken 5 inatt og tok ikke testen da så var bare 3 timer siden eg hadde tissa når jeg tok testen..

Ta en ny test om en dag eller to, så blir sikkert streken mer tydelig! 

Vanskelig å si, tror jeg ville klart å holde meg til i morgen tidlig med å ta digital (er jo så dyre). Og gratulerer så mye med kryss i dag, det er jo kjempebra!!!!! Er nok en liten spire på vei

Jeg ville prøvd å vente til i morgentidlig (vet det er lettere sagt enn gjort), litt kjipt å kaste bort 170 kr hvis du ikke har nok hcg i urinen, men er gravid likevel...

Ja er nok lurest å vente.. Men skalpå middag med et vennepar som også er gravide så hadde vør arti å fått fortalt de ikveld om de er tilfelle:)

Jeg tok Digetal 4 dager før mens, da var den negativ, men så tok jeg den 1 dag før, da var den pos.

Skal på apoteke etterpå, kjøper sikkert en vanlig test(ikke cb) også en digital så kan jeg ta en idag og en imorgen ;)

Da endte eg opp me å kjøpe en 2 pk med cb og en digital cb :):) skal ta en ikveld og en imorgen så sparer jeg den digitale til mandag kansje?

Hørtes ut som en god ide :D

Så blir du iallefall sikker innen Mandagen :D

Masse lykke til med testingen, håper det er en liten huleboer i deg :D

Tok en vanlig cb nå på morgenurin, og jeg synest tydlig den svake streken er litt sterkere enn igår ! Men tør ikke å håpe eller tro noe sm helst, for streken igår så jo ikke sambo i de hele tatt så begynner å lure på om jeg ser syner bare for jeg så gjerne vil være gravid!! Men føler meg fortsatt gravid.. Men nå er planen bare vente på mensen som sikkert kommer imorgen..

Jeg tenker at så lenge du ser en strek er det store sannsynligheter for at du er gravid. Jeg testet lørdag 29. sept med en billigtest og en cb digitsl, begge var negative... Så testet jeg på torsdag 4. okt med en billigtest og den var posiitiv! Var nok ikke nok hcg i urinen til utslag forrige helg! Test på mandag du, det er nok muligheter for at den gir mer utslag da!

Har ikke flere tester nå så da får jeg bare klare å vente :) men håper å tror eg er gravid.. Men skal aldri mer begynne å teste bare 5-6 dpo, blir jo smågal av hele greia!!!

Back
Topp