"svaaaak test" *oppdatert*

Kraaka

Gift med forumet
Okay.. okay.... jeg har to barn fra før, men nå må jeg jaggu spørre!
Jeg har akkurat tisset på en test.. skal egentlig ha mensen til søndag, men har på en måte følt at det KAN være noe der denne gangen.. KAN jo være ønsketenkning...
Men.. uansett.. tok en test nå(står jo på pakka at den kan tas 4 dager før!)
(Det er clearblue, forresten!)
Og den horrisontale er klar.. men det ser ut til at det er en svaak vertikalt også....
Kan nok ane et kryss ja!
Har da tatt noen negative tester oppigjennom.. og det har ikke vært anntydning til kryss da...
Hva er deres erfaringer???
Huff.. virker så lenge til søndag.. for skal ta en ny da!!

Ta en til i morra og se om streken blir sterkere[:D] de sier jo at en strek er en strek så det kan bare være litt tidlig ennå[:D]

Den er nok positiv. Vanlig at den er svak 4 dager før IKM.

[:D]bildE? høres positiv ut da..gratulerer[:)]

ORIGINAL: Dalin87

den er positiv [:D]

høres ut som om den er postiv=)

En strek er en strek så den er nok positiv da [;)]

GRATULERER!![:D] En strek er en strek[:)]

ORIGINAL: vilhaspire

[:D]bildE? høres positiv ut da..gratulerer[:)]

Vært en tur til Sverige med sambo i dag(hatt en feriedag begge to.. deilig forresten)
Og jeg klarte jo IKKE å la være å dra innom apoteket...
Så altså.. stod og tenkte "ellemelle" på alle valgmulighetene, men endte opp med en digital Clearblue...
Tenkte at DER fikk i allefall ikke en strek vært svak.. Der er det jo mer enten eller liksom..
Vi hadde snakket og drømt oss bort hele veien til Nordby.. så jeg kjente at jeg var rimelig nervøs inne på toaletten der..hehe.. Knota endel for å si det sånn..!
Testen stod lenge og blinket, så jeg la den tilbake i posen, puttet den i lommen og gikk ut til Sambo.
Han satt på benken.. jeg gikk bort.. gjemte meg litt "bak" og smeik testen forsiktig frem..
Og vet dere... til begges store glede stod det jaggu:"Gravid".....
Så nå.... Jeg er sjeleglad.. virkelig!![:D]
3 unger blir litt å henge fingrene i.. men jaggu.. Jeg er pinadø Gravid...GRAVID!!! YES!!
Takk for alle tilbakemeldingene fra dere...!!
Var her inne masse i ford. med forrige svangerskap, og noe sier meg at det kommer til å bli oftere nå [:D][:D]

Takk, takk.. dette blir morro!! Hehe!
Går inn i dette med full visshet om at dette blir siste gangen så denne runden skal nyyytes...kvalme.. vondt bekken.. tung kropp og hovne føtter.. jeg skal nyyyte c'')

Morsomt å lese hi din og gratulerer såå mye med spiren på vei

Hehe-- Oliversmamma... jeg knoter litt.. litt forfjamset og gira på en gang.. Tenkte jeg skulle føde til neste uke..hehe!

Gratulerer med spiren.[:)]

Håper du får et fint svangerskap! [:)]

ORIGINAL: lille nupp

grattis med spiren[:D]

Gratulerer så mye[:D]

Back
Topp