Svaaaak test i går....

Bella83

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Junilykke 2020 ♡
Håper ikke tanta kommer i dag... :confused:

Ikm i dag, har vært prøver siden oktober, mistet i november, nå håper jeg det blir klaff og at jeg kan juble meg inn her til dere:)

Legger ved et bilde så dere kan se dere også:oops:
Syns egentlig at jeg føler tanta er på vei men... :eek:
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    795,5 KB · Visninger: 57
Hei,jeg har gått 1 mående uten mens.Jeg hadde siste mens 21.02.Har ikke fått den ennå.Jeg har testet meg mange ganger,men kun fått negativ.Men når jeg skulle teste med sånn billgstrimmel som du har.Så fikk jg også svak svak strek. Etter en uke så testet jeg meg igjen med digital clearblue,der stod der"ikke gravid".Jeg kjempe skuffa. Jeg bestilte lege timen for mensen hadde fremdels ikke kommet.Merkelig.Tok urinprøve og blodprøve. Fikk svar,på at de så antydning til svan strek på graviditetesten.Men når jg fikk svar på blodprøven så var den negativ.Jeg fremdeles ikke fått mense.Så hvis ikke jg få den av løpa helga så skal jeg ta en ny urinprøve og blodprøve hos legen.Så får vi se.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Håper ikke tanta kommer i dag... :confused:

Ikm i dag, har vært prøver siden oktober, mistet i november, nå håper jeg det blir klaff og at jeg kan juble meg inn her til dere:)

Legger ved et bilde så dere kan se dere også:oops:
Syns egentlig at jeg føler tanta er på vei men... :eek:

Gratulerer så mye og velkommen til oss. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tusen takk:) Ny test ble tatt for et par timer siden og den var positiv:)) jeg er happy og håper det går bra denne gangen:rolleyes:

Gleder meg til å være her sammen dere fremover:)

Termin dato 16.desember:D
 
Gratulerer så masse og velkommen hit :) :)



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Back
Topp