Svaaaak test 6+2

Sofia87

Elsker forumet
Assistert-jentene
Maisløyfene 2024
Målte HCG hos legen når jeg var 4+4 og fikk beskjed om at den var lav (70).
Tok så en ny test nøyaktig ei uke etter dette som jeg ikke har fått svar på (har mast så mye på dem nå at jeg tør ikke spørre igjen :banghead:)
Tok en test fra Normal i dag, og den var supersvak. Er redd alt håp er ute :( Trøster meg med at jeg ikke har hatt vondt i magen eller noen blødninger.
Vi skal på TUL tirsdag neste uke, gruer meg.
 

Vedlegg

  • 5AB81195-08BD-41EB-97D3-9712F104F897.jpeg
    5AB81195-08BD-41EB-97D3-9712F104F897.jpeg
    12,6 KB · Visninger: 100
Noen produserer hcg saktere enn andre og svak test nå trenger ikke å bety at det er noe galt. Ikke stress deg selv med å teste. Svaret på hcg kommer når det kommer. Du kan jo eventuelt logge inn på https://www.furstpasient.no/journal å se om svarene dine ligger der. Viktig å ikke ta sorgene på forskudd i alle fall. Krysser fingrene for at det skal gå bra
 
Noen produserer hcg saktere enn andre og svak test nå trenger ikke å bety at det er noe galt. Ikke stress deg selv med å teste. Svaret på hcg kommer når det kommer. Du kan jo eventuelt logge inn på https://www.furstpasient.no/journal å se om svarene dine ligger der. Viktig å ikke ta sorgene på forskudd i alle fall. Krysser fingrene for at det skal gå bra
Fikk svar nå at forrige test var på 500. Så en økning fra 50 til 500 på ei uke. Får håpe jeg bare er av de som produserer hcg sakte :confused005
Takk for du tok deg tid til å svare, det hjelper en hysterisk førstegangsgravid :Heartred
 
Fikk svar nå at forrige test var på 500. Så en økning fra 50 til 500 på ei uke. Får håpe jeg bare er av de som produserer hcg sakte :confused005
Takk for du tok deg tid til å svare, det hjelper en hysterisk førstegangsgravid :Heartred
Hcgen skal vell dobles iløp av 2-3 dager, så er vel ikke sa galt det da??
Vet det finnes hcg kalkulator hvor du skriver inn nivåene og hvor langt du er. Prøv det. Bare søk hcg kalkulator på google...
 
Fikk svar nå at forrige test var på 500. Så en økning fra 50 til 500 på ei uke. Får håpe jeg bare er av de som produserer hcg sakte :confused005
Takk for du tok deg tid til å svare, det hjelper en hysterisk førstegangsgravid :Heartred
Men det er jo normal stigning :) Kjempefint altså. Da skal det ikke være noe grunn til å være bekymret.
 
Back
Topp