Sv.skapskontroll nr 2 i dag..

Hæppi-skvett

Glad i forumet
Alt var fint, bortsett fra sf-målet mitt, det var litt for høyt.
Ganske godt gjort når jeg nesten ikke har noe mage enda, men skal tilbake neste fredag og sjekket det på nytt. Er det fremdeles for høyt, så blir det ny ultralyd.. Prøver å ikke bekymre meg, men..
Men kan juble litt over 0kg i vektoppgang, og fikk skryt av legen :) (er noe overvektig, så har fått beskjed om å passe litt på vekta)

Hva vil det si at sf-målet er for høyt? Jeg mener, kan det bety at det er problemer? Uansett, håper alt er greit på neste måling! Flink du er som har passet vekten, det er ikke lett!

hvor mye for høyt var det? her lå jeg og over gjenomsnittet ( til tross for at jeg heller ikke har mage :-P) men magemål og sf mål har ingenting med hverandre ;-) uasnett har ikke fått besked at det er noe de trenger å sjekke opp i, har bare fått beskjed at jeg venter en stor jente ;-)

Jeg har hele veien ligget rett under gjennomsnittet. Men følger en jevn kurve, og det er det viktigste :)

Det legen sa til meg, var at hvis sf-målet fortsatt er høyt ved neste kontroll, så blir det henvisning til ul. For det KAN tyde på mye fostervann, og det er trenger ikke å være så bra.

Back
Topp