sv.skaps kontroll

Chupachups

Glad i forumet
Idag skal jeg på min første kontroll, og jeg gruer meg skikkelig [:(]

Er redd for at det ikke er noe liv, og er redd for at legen ikke skal ta bekymringen min seriøst [:(]

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre [&o]

Tror du bare skal ta det helt med ro [:)] Når jeg var rudnt uke 10-13 følte jeg meg ikke gravid, det var helt forferdelig å gå rundt å tenke. Men jeg tok privat UL i uke 11 bare for å se selv at det var liv [:)]

Hun kommer nok til å lytte etter hjertelyden, og den er nok helt sikkert tilstedet[:)]

ORIGINAL: iselinn88

Tror du bare skal ta det helt med ro [:)] Når jeg var rudnt uke 10-13 følte jeg meg ikke gravid, det var helt forferdelig å gå rundt å tenke. Men jeg tok privat UL i uke 11 bare for å se selv at det var liv [:)]

Hun kommer nok til å lytte etter hjertelyden, og den er nok helt sikkert tilstedet[:)]

Takk for svar [:)]

Håper virkelig hu finner hjertelyden, da hadde nærvene roet seg mange hakk..

Men, jeg klarer ikke glede meg før jeg får livstegn, og jeg vil så gjerne glede meg [&o]

ORIGINAL: Trone

Lykke til!! Håper du får en fin UL og at du klarer å slappe litt mer av når du er der :)

Tusen takk [:)]

Skal ikke på UL idag, bare første legetime, men håper hu prøver å finne "livstegn" så jeg klarer å roe meg litt...

ORIGINAL: Chupachups

ORIGINAL: iselinn88

Takk for svar [:)]

Håper virkelig hu finner hjertelyden, da hadde nærvene roet seg mange hakk..

Men, jeg klarer ikke glede meg før jeg får livstegn, og jeg vil så gjerne glede meg [&o]

kjenner jeg ble litt spent jeg også nå, hihi [:)] Første gangen jeg hørte hjertelyden trilte tårene som bare det, for en nydelig lyd. Gled deg[:)] Det går nok bra skal du se..

ORIGINAL: Chupachups

ORIGINAL: Trone

Lykke til!! Håper du får en fin UL og at du klarer å slappe litt mer av når du er der :)

Tusen takk [:)]

Skal ikke på UL idag, bare første legetime, men håper hu prøver å finne "livstegn" så jeg klarer å roe meg litt...

Jeg mente legetime, he he!! Tenkte litt lengre frem, at jeg håper du klarer å slappe litt mer av frem til ULen. Men jeg glemte jo å skrive alt jeg tenkte he he!! *trøtt på jobb, snart hjem, he he*

Back
Topp