Svømminh

stripen

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2017
Oktobergull 2022
Hva tenker dere om svømming i svømmehall så tidlig?

Hva tenker dere om svømming i svømmehall så tidlig?

Jeg skal i morgen. Legene på ivf klinikken sa jeg kunne leve som normalt så regner med det gjelder for alle gravide. Sist graviditet gikk jeg på gravid svømming.

Trenger å slappe av litt i svømmehallen kjenner jeg. Er så deilig i de varme bassengene.

Jeg kommer ikke til å bade i dette svangerskapet. Kun i eget badekar. Fikk urinveisinfeksjon i forrige svangerskap,og fødte for tidlig. Vet ikke om det var årsaken,men tør ikke ta sjansen:p. I forrige svangerskap derimot tenkte jeg det gikk helt fint. Det eneste jeg unngikk var boblebad,også passet jeg på å skifte til tørre klær raskt etter badet. Hvis du er utsatt for UVI,ville jeg ikke gjort det. Ellers ville jeg badet og kost meg:happy:

Sniker. Jeg har svømt gjennom hele svangerskapet mitt :) har ingen bekymringer knyttet til det.

Jeg hadde svømt om formen var ok og jeg ikke gikk på progesteron. De pillene både foran og bak skaper litt problemer..

Går også på Cyclogest og det er iallefall ikke aktuelt å bade i svømmehall før jeg er ferdig med å ta dem. Jeg synes det er nok gris bare å bade i badekaret hjemme. Føler det klistrer seg over alt. :wtf:

Bruker du progesteron både vaginalt og rektalt? Hvorfor begge steder egentlig?

Jeg har fått maks dose. Lutinus vag og cyclogest rektalt.

Jeg er svømme instruktør. Du kan trygt svømme. Jeg svømmer flere ganger i uken jeg. Selv med progresteron støtte

Back
Topp