svømming og barbering :)

Caymaz

Forelsket i forumet
I dag var jeg en tur i svømmehallen :)
Det var bare helt fantastisk. Lurer på om jeg skal innføre det en dag i uka. det skal vel være bra for bekkenet også.

Men jeg lurte på iforhold til intimbarbering. Leste noe om at man ikke bør intimbarbere seg under svangerskapet. Noen som har noen tanker eller informasjon angående dette temaet?

Mot slutten av svangerskapet Klarer du ikke å barbere deg engang, så det er ikke noe problem :)
Jeg barberte som vanlig så lenge jeg klarte sist gang :) 

Svømme er deilig, vi er i svømmehallen minst en gang hver 14 dag med snuppa :) Skøøønt!! Også får mn være i barnebassenget som er 34 grader når hun er med, skøøønt :-D

ok :) flott....da skal jeg fortsette og barbere med god samvittighet :)

ett tips kan være å ikke barbere rett før du skal i svømmehallen da det er veldig lett å få irritert hud av alt kloret...:)

Ellers er det bare å barbere så lenge du ønsker å klarer...:)

Man skal unngå å intimbarbere seg før et keisersnitt.
Vaginal fødsel er ikke noe problem :)

smart tips...skal huske på det....prøve å planlegge turen i svømmehallen litt...eller eventuelt bare blåse i hva folk tenker og mener :P

Caymaz skrev:
smart tips...skal huske på det....prøve å planlegge turen i svømmehallen litt...eller eventuelt bare blåse i hva folk tenker og mener :P

Ingen problem å barbere seg hele svangerskapet.. Sist så sto jeg å så i speilet den siste tiden, ble jo så som så men bedre enn masse hår :)
Evnt så er det jo bare å få det vokset :)

ja det er sant. Eller så får mannfolka ta jobben :P De er jo vandt med å barbere de :) hehe

Hehe... Sist gang måtte faktisk mannen min trå til da jeg selv ikke hadde sjangs åbøye meg

Back
Topp