Hentet babypakkenne fra apoteket, kiwi og rema i dag
Så med tanke på at jeg også fikk ammeinnlegg og masse bleier i babyshoweren, trenger jeg vel bare den ultimate salven nå (naf i mitt hjerte!)
Flere som har fått hentet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Skal hente om ett par uker ☺Vis vedlegget 208864
Hentet babypakkenne fra apoteket, kiwi og rema i dagsvømmer jo i stæsj nå føler jeg! Mye bedre pakker enn da jeg fikk første da, tror det var bare fra rimi da, og det var bare småprodukter og en body og et par plastskjeer, omtrent. Nå har vi jo massevis av våte og tørre servietter, bind, og mer ammeinnlegg enn jeg tror jeg trenger et helt liv! (Har nemlig noen gode i ull fra sist gang, og var ikke plaget med lekkasje heller) to flasker til og med, ble jo litt imponert over det, så får vi se hva som blir brukt ;p
Så med tanke på at jeg også fikk ammeinnlegg og masse bleier i babyshoweren, trenger jeg vel bare den ultimate salven nå (naf i mitt hjerte!)
Flere som har fått hentet?![]()
Har hentet på Rema 1000 men ikke apoteket eller Kiwi. Skal man få hentelapper i posten oxo? Fra hvem?
Vi svømmer i våtservietter fra pakkene! Og jeg som har bestilt en sånn "tissue box" så jeg kan ha med meg våte vaskekluter istedenfor.. liker ikke tanken på at det ligger igjen såperester på huden..
Våtservietter er veldig greit å ha i bilen da, sånn bare til de voksne for eksempel.Eller på grilltur eller andre utflukter. Så det får man alltids brukt opp. Men enig med deg, er ikke så gira på å bruke våtservietter for mye i rompa på babyen. Kommer til å teste de vi har fått på meg selv, er det noen som svir så tar vi dem med i bilen. Skal ikke noe i rompa til babyen som ikke jeg kunne brukt selv i alle fall!
Sånne tørre papirark er veldig greit da, det brukte vi mye til frøkna første gangen, for vi hadde ikke så mange babyvaskekluter. Lett å ta med en bunke, de fleste plasser man er på til vanlig er det jo vann, og ellers har jeg bestandig en vannflaske i bilen så man får jo vasket om det er krise selv om det ikke er varmt liksom.![]()