Svømmer barna? Hvordan lærte de?

Gutten klarer ikke å svømme. I fjor var vi i Hellas, da var han undervannet og prøvd veldig å svømme. Tror det hjalp veldig med varmt vann og varme i lufta, men det han lærte og behersket da er glemt ut nå. Jeg ser han tør meg når han er i sjøen hvor han selv kan velge hvor langt ut han kan gå. I basseng som vi har hvor vi bor når han ikke ned i bånn. Vi har jobbet mye på trygghet i vannet og nå når han føler seg trygg må han en gang synge epler og pærer med meg i vannet, så må han legge seg på mage mens jeg holder og prøve å ta svømmetak og sperke med beina. Han får ikke lov å ha svømmeringer på armene av oss.
 
Min gutt glans ikke svømme..:)

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app
 
Mannen min er svømmeinstruktør og han sier det ikke er så viktig før de begynner på skolen, det viktigste er vanntilvenning til at de blir lettere når de skal lære å svømme.
 
Håper kanskje de klarer det i sommer, dersom vannet kan bli litt varmere :) Eldste klarer nesten. De klarer begge å flyte på ryggen :D
 
Datteren min lærte å svømme da vi var på en måneds ferie i Italia nylig.
Hun svømmer med armringer, men er litt pysete for å dukke under vann, men det er mamman og ;)
 
Gutten min svømmer hvis han har armringer på. Vi har årskort på pirbadet her i Trondheim, og er mye i vannet. Han er VELDIG skeptisk til å ta de av, så lar han ha de på :)
 
Back
Topp