Svømmepartner i Oslo

Marthe-84

Førstegangsgravid
Hei!

Jeg er en 30 år gammel førstegangsgravid som bor i Oslo. Ønsker å finne en annen gravid som kunne tenke seg å møtes for å svømme og skravle i badstuen etterpå på Tøyenbadet 1-2 ganger i uka. Er ikke noen storsvømmer altså, tenkte bare at 1000 meter i ny og ned kunne være godt for en gravid kropp.

ah jeg elsker mennesker som kommer med sånne knallbra tiltak.. HAdde jeg ikke bodd på andre siden av vårt langstrakte land hadde jeg mer enn gjerne blitt med.
Det er flere oslojenter her så håper du finner noen :)

Hei!

Jeg er en 30 år gammel førstegangsgravid som bor i Oslo. Ønsker å finne en annen gravid som kunne tenke seg å møtes for å svømme og skravle i badstuen etterpå på Tøyenbadet 1-2 ganger i uka. Er ikke noen storsvømmer altså, tenkte bare at 1000 meter i ny og ned kunne være godt for en gravid kropp.
Førstegangs her også, 29 år. Jeg er medlem av studentidretten så jeg pleier å svømme på Domus Athletica, ikke så glad i Tøyenbadet. Du må gjerne bli med dit :) Det er mulig å betale per gang (koster 100kr, litt dyrt), eller betale 400kr/mnd å få trene på alle sentrene (Vulkan, Sentrum Atheltica, Nydalen Atheltica og Domus Athletica) med alt av gruppetimer osv. de har :)

Si fra til meg om du vurderer å bli med! :)

Ellers flytter jeg snart til Lambertseter og har tenkt å melde meg inn i svømmeklubben og svømme der (http://lsvk.no/ )

Jeg er i oslo mye i sommer, så blir med gjerne jeg også :)

Back
Topp