Svømmehall

2 søte små

Forumet er livet
Januarskatter 2015
Augustbarna 2021
Når begynte dere å ta med barna i svømmehall uten babybasseng som er ekstra varmt? Vi har en svømmehall 10 min å gå fra oss men det har ikke oppvarmet barnebasseng. De 3 eldste klarer seg fint i bassenget med 27-28 gr, men minste er snart 20 mnd, og veldig lyst til å ta med henne også uten å måtte dra inn til sentrum og betale i dyre dommer for parkering og inngang. I svømmehallen i nærområdet kommer vi gratis inn, da alle barn mellom 0-16 år bosatt i kommunen kommer gratis inn med voksen i utvalgte svømmehaller, selvsagt har ingen av disse barnebasseng. Og i disse tider hvor alt er så dyrt er det greit å kunne benytte seg av ting i nærområdet som vi kommer gratis inn på allikevel. De 3 eldste var med faren idag men de vil gjerne ha med meg også

Synes ikke det hørtes så kaldt ut. Med en nesten 2 åring ville jeg prøvd og heller gått opp av vannet hvis hun ble kald.

Jeg tenker derimot at det er kaldt. Vår svømmehall har et basseng som er oppvarmet hvor det er 33 grader ot et kaldt som er der man kan drive aktiv svømming (og der er stupebrettene i tillegg) som holder 28,5. I det kalde bassenget bør man være i aktivitet. Er man det så er det ikke kaldt, da er det passe. Men mine unger har ikke kunnet svømme når de var så små, og vi har holdt oss i det varme. Yngste her er 7 og hun kan være i det kalde i perioder ,særlig når hun driver og hopper fra kanten og svømmer til meg etc, men jeg ville ikke vært lenge i ro med en sånn liten en.

Det er jo verd å prøve en gang da, om dere er bok voksne til at en kan dra derfra / i alle fall ut av vannet, med den yngste når det blir for kaldt.

Back
Topp