Svømmehall

Zophia

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Dere som har hatt babyene i svømmehall, har dere vært på babysvømming først? Eller har dere bare tatt med babyen alene?
Hva har dere på babyene? Kun badebleie?

Hva med storesøsken som fremdeles bruker bleie? Har dere badebukse/badedrakt over badebleien?
 
Vi har bare vært alene. Er kun i babybassenget, og dukker ikke. :) Mini er trygg i vannet, smiler og ser på alt som skjer. :) Er ikke så lenge, da vannet er litt kaldere enn babysvømmingen har det.

Har med gode håndkler og bilstolen inn i garderoben så han kan sitte der når jeg dusjer og kler på meg.

Har kun på badebukse med tre lag som skal være tett. Er helt inntil rundt lår og mage. Har aldri opplevd bæsjeuhell da. :p En badebleie blir så tung når den blir våt, og tisset hadde uansett kommet seg ut tenker jeg. :p
 
Vi har vært på egenhånd. Vi bruker sånne badebukser som eldste brukte på bsbysvømming. Ser ut som vanlig badebukser men med spesielt innertrekk i.
Det stopper evt bæsj (men han viser tydelig når han bæsjer så da ville jeg bare løftet hsn opp), og tiss holder ikke badebleiene på heller.

Stort håndkle og bilstolen på oss og. Må ha mulighet for å sette hsn fra meg;)
 
Vi har bare vært alene. Er kun i babybassenget, og dukker ikke. :) Mini er trygg i vannet, smiler og ser på alt som skjer. :) Er ikke så lenge, da vannet er litt kaldere enn babysvømmingen har det.

Har med gode håndkler og bilstolen inn i garderoben så han kan sitte der når jeg dusjer og kler på meg.

Har kun på badebukse med tre lag som skal være tett. Er helt inntil rundt lår og mage. Har aldri opplevd bæsjeuhell da. :p En badebleie blir så tung når den blir våt, og tisset hadde uansett kommet seg ut tenker jeg. :p
Hvor har du kjøpt den badebuksen hen? :)
 
Vi har vært på egenhånd. Vi bruker sånne badebukser som eldste brukte på bsbysvømming. Ser ut som vanlig badebukser men med spesielt innertrekk i.
Det stopper evt bæsj (men han viser tydelig når han bæsjer så da ville jeg bare løftet hsn opp), og tiss holder ikke badebleiene på heller.

Stort håndkle og bilstolen på oss og. Må ha mulighet for å sette hsn fra meg;)
Tar du med bilstolen inn i svømmehallen? Eller bare i dusjen?
 
Vi har kun vært på babysvømming foreløpig. Da bader vi i en halvtime, og da er de fleste slitne. Vannet holder 34 grader. Vi bruker badebleie, og det funker bra. Sitter godt rundt både mage og lår. Har med håndkle med hette til å ha på inni hallen og et ekstra til å tørke med etter at vi har dusjet.
 
Takk for tips:)
Bestiller dere på Internett? Eller får man kjøpt noen av disse buksene på babyshop e.l?
 
Takk for tips:)
Bestiller dere på Internett? Eller får man kjøpt noen av disse buksene på babyshop e.l?

De har både på babyshop og barnas hus:)
 
Var først i bassenget. Så på babysvømming. Bruker bleie. Den fra swimmers på apoteket er crap! Blir tung. Den fra libero og Kiwi er kjempe bra.
 
Tok på badedrakt utenpå badebleien men fordi det er utendørs og 30 grader, er ikke i Norge for tiden;)
 
Vi går på babysvømming :)
Bruker kun badebleie.
 
Var så svømmehall med plutten for første gang i dag ! Superfin dag, med en superblid gutt <3
Brukte badebleie, og den var genial :)
 
Back
Topp