Svømmehall

bergfrue

Forumet er livet
VIP
Må de små ha oppvarmet basseng eller kan de bade i vanlig svømmehallvann? (tenker på om det blir for kaldt for dem eller ikke.)

Aner ikke om det er greit eller ikke.

Men et lite tips hvis du skal er og undersøke hvor mange grader vannet der holder og venne Jesper sakte til temperaturen i badekaret hjemme (vi fikk det tipset når vi skulle på babysvømming nemlig).

Stella STORkoser seg i basseng[:D] plasker så det spruter til alle kanter[8D]

Vi er i varmtvanns/terapi basseng med mini.

Med storebror var vi en gang i 20 min i et vanlig basseng og det endte med kraftig halsbetennelse, snørr og høy feber.. Gjør IKKE det igjen!

Svømmelæreren vår anbefalte å vente til de ble 2 år gamle før vi tok dem med i vanlig svømmehall [8|] Synes det var litt lenge jeg da... Men de blir fort kalde så man skal passe godt på!

der vi går på babysvømming pleier vannet å holde ca 35 grader, forrige gang var det "bare" 31-32 grader og vesla begynte å skjelve etter 20 min i vannet. Så vi kommer nok ikke til å bade med henne i vanlig basseng riktig enda[:)]

Ville ikke gjort det nei. Tror det er alt for kaldt for de enda. Var med Storesøster når hun var ca 1 1/2, og det var blå lepper og klaprende tenner etter 10 min... Er det ingen varme basseng i nærheten?
[hr]

Her bades det masse i basseng. Både med jenta vår og gutten vår på 2år.. begge stor koser seg og blir ikke kald. Men venninna mi har en gutt på snart tre, han fryser nesten med en gang vi begynner å bade.. så det er nok som oss voksne, noe blir fort kalde, andre bader timesvis [:)] (det gjør mine [;)] )
Det er jo bare å ta med badekåpe inn i hallen og pakke de godt inn om de viser tegn til at de kalde.

Back
Topp