Svømmehall med baby?

Snegla

Blir kjent med forumet
Hei damer.
Er det noen som har tatt med baby i svømmehallen, og har noen tips til en alenemor som vil bade? :angelic: Usikker på normer, "regler" og hva som er viktig å tenke på. Har ammebaby. Vi har ikke prøvd babysvømming, og det vil vi heller ikke prøve :hilarious:

Hei damer.
Er det noen som har tatt med baby i svømmehallen, og har noen tips til en alenemor som vil bade? :angelic: Usikker på normer, "regler" og hva som er viktig å tenke på. Har ammebaby. Vi har ikke prøvd babysvømming, og det vil vi heller ikke prøve :hilarious:
Vi var i svømmehallen for noen uker siden, det gikk veldig fint å baby ELSKET det! Huske på at baby kun kan være i oppvarmet basseng, og at de (iallfall mine) har blitt veldig fort slitne de første gangene så har brukt å tatt det litt gradvis. Har også gitt opp å dusje selv i svømmehallen, så dusjer mens baby sover hjemme :hilarious: Her har de en egen babytime der varmebassenget er åpent på formiddagen kun for babyer :)

Har ingen erfaring, men sett flere tråder om dette på fb, det jeg har fanget opp er ikeabag med stor håndduk i som du legger baby i mens du dusjer evt bilstol m hånduk/stelleunderlag, ikke dusje baby før dere bader da han kan bli veldig kald, og ta med mer håndduker enn du tenker du trenger. Håper jeg får bada med mini snart, hadde vært koselig :)

Her startet vi baby svømming når han hva tre måneder og han elsker vannet. Vi startet også på baby svømming for en mnd siden for å lære tekniker og hvordan man håndtere en baby i bassenget . Så vi er i svømmehallen 1 gang i uken. Men jeg har også gitt opp å dusje i svømmehallen og tar det hjemme i stede . Eneste jeg ikke liker med svømmehallen her hos oss er at garderobene er så innmari kalde at vi må ha my håndklær med oss så guttungen ikke fryser mens vi kler på

Har vært, men dog med hele familien; så døtrene mine kunne passe lille mens jeg dusja.. finnes oppblåsbar stellematte på Ikea, jeg tror jeg ville hatt sånn til å legge baby på, på gulvet. Den kan jo også taes med på dusjgulvet. Dusj deg selv først, så med baby - så slipper en våt og kald baby ligge der (garderoben ER så sjukt kald ...)
Ha med minst én ekstra badebleie, og minst 1 ekstra håndkle.
Jeg ammet i garderoben, for er ikke akkurat særlig med sitteområder i svømmehallen. Men, jævlig kaldt der, så anbefaler å tulle baby inn i håndkle når man må amme.

Back
Topp