Svært aktiv 1 åring!

Capri-Sonne

Glad i forumet
Andre som har det? Her skal ALT inni munnen, klarter på alt som kan klatret på og åpner alle skap og skuffer og tømmer det! Og må jo for all del ikke glemme DO-kosten!! :( og han blir ild sinte når han blir stoppet, og gir seg aldri med nei:) kjenner det begynner og bli krevende, føler vi ikke kan dra på besøk til andre heller for tiden :s
 
Andre som har det? Her skal ALT inni munnen, klarter på alt som kan klatret på og åpner alle skap og skuffer og tømmer det! Og må jo for all del ikke glemme DO-kosten!! :( og han blir ild sinte når han blir stoppet, og gir seg aldri med nei:) kjenner det begynner og bli krevende, føler vi ikke kan dra på besøk til andre heller for tiden :s

Kjenner meg veldig godt igjen. Nesten glad for at jeg har begynnt å jobbe igjen for 2 uker siden, for var ganske lei av å springe etter og stoppe han HELE tiden. Særlig siden han alltid klikket i vinkel i sinne hver gang her også. Nå er det pappaen som må ta seg av den delen fram til han begynner i barnehagen 1 juni :p hehe.
 
Andre som har det? Her skal ALT inni munnen, klarter på alt som kan klatret på og åpner alle skap og skuffer og tømmer det! Og må jo for all del ikke glemme DO-kosten!! :( og han blir ild sinte når han blir stoppet, og gir seg aldri med nei:) kjenner det begynner og bli krevende, føler vi ikke kan dra på besøk til andre heller for tiden :s
Akkurat likt her :)

Hun er fullstendig overalt og rasende hvis det kommer et nei.
Kan ikke huske de andre har vert så aktive og klatra på alt .
 
Aktiv her også, men storesøstra var verre, så jeg blir ikke HELT gal. :p Men ja, må springe litt etter dersom feil dør er åpen. (Les baderomsdøra) ellers har vi det sånn at det meste er for høyt oppe til at han når.
 
Ja han er over alt! Blir også som din dritforbanna når han ikke får lov til noe, hyler og bærer seg! Han er besatt av å skal gå rundt sofabord å få tak i alt som er der, lekene han har er ikke interessante lenger
 
Oh yes, meget aktiv ;) men heldigvis ikkje så sinna av seg, men ordet "nei" funker ikkje ein plass. Er han i rette humøret lager han fiselyd med munnen og rister på hodet :D og visst ikkje det så overhøyrer han oss glatt.. Han er i barnehagen 3dager i veka, så det hjelper godt på faktisk. Ellers er det egentlig best å være heime ja, for ALT skal inspiserast, tungvint når ein et plasser det ikkje er "tilrettelagt" for nysgjerrige 1åringer :p
 
Haha, det med fiselyder med munnen gjør han her også!!

Takk for god respons, greit og høre at ikke det bare er her i hjemmet. Og kanskje ikke det bare er med foreldrene å gjøre da:)

Noen ganger blir mann rett og slett fortvilt og oppgitt, så hjalp og lese innleggene for både mor og far :)

Vi får vell bare være takknemlige for vi er så heldig å ha aktive barn!
 
Dette høres veldig kjent ut ja ;) Klatrer, kryper (fort!!), river ut alt fra skuffer og skap, spiser på alt. Må passe veldig på hun, hun putter feks steiner i munnen. Må redde hunden av og til, hun klatrer veldig på han, stakkars.
Haha, dokosten ja. Den har vi måttet plassere vekk. Min far var på besøk. Han kom ut fra badet og sa "jaha, når har jeg sett det og. Dokost i vinduet" ;)
 
Andre som har det? Her skal ALT inni munnen, klarter på alt som kan klatret på og åpner alle skap og skuffer og tømmer det! Og må jo for all del ikke glemme DO-kosten!! :( og han blir ild sinte når han blir stoppet, og gir seg aldri med nei:) kjenner det begynner og bli krevende, føler vi ikke kan dra på besøk til andre heller for tiden :s

Sånn er min gutt også. Veldig aktiv, sitter aldri i ro, klatrer oppetter ting, og putter alt i munnen!
Det er travelt, men vi koser oss mye også. Synes det er en herlig alder :)
 
Høres veldig kjent ut her også. Ikke begynt å klatre helt enda... Han er travelt opptatt med å reise seg opp, og bli stående. Vi må også ta oss noen spasertur i stuen med krokete rygg. Men får han nei eller blir stoppet får vi høre det, og vi bør ikke finne på å være sein med maten om han ser den er på vei.. Dokosten får enda så i fred ved at jeg distraherer han/ blokkerer veien, men dopapiret skal ikke være på rullen sin.

Merker også at det er greit å ha dagmamma om dagene. Det er mye energi som skal hanskes med.
 
Back
Topp