Svære føtter....

Apeloffen

Forumet er livet
Heia!
Tenkte bare jeg skulle forhøre meg litt om deres føtter i varmen.. for dere som er gravid da...[;)] Mine er blitt så håven og svær at jeg begynner virkelig å lure på om det skal være sånn....[8|] Ser ikke riktig klokt ut nei.. Nå skal det sies at det har vært veldig varmt her i dag... er 17 grader ute nå, og klokka har passert midnatt... Ikke helt normalt her oppi nord[:D] Tenkte bare å høre siden det kan ha sammenheng med svangerskapsforgiftning.. Noen som kanskje vet hvordan jeg kan merke på kroppen om jeg har høyt blodtrykk?

Takk for svar [:)]

heisann...
varmen kan ha mye å si...det kan danne seg mye vann i kroppen...
for min del er jeg ikke plaget på det sterkeste...jeg passer på å sitt/ligge med beina høt når anledningen byr seg...har oxo hørt at hvis man drikker mye vann så er det med på å drive ut vesken...når du drikker går du oftere på do...
men undersøk med legen din så du kan roe deg ned med at det ikke er forgiftning...
lykke til videre...
klem

hei hei [:)]
jeg har oxo hovene føtter men det er begrunna at jeg har fått vann i kroppen... så er det ett eller annet med blodsirkulasjonen.. men det er ikke no farlig...
men prøv å ligg med beina høyt om natta og når du slapper av, og ta noen øvelser for blod sirkulasjonen... det pleier å hjelpe... men hvis det ikke hjelper litt, og hvis du har vondt i beina samtidig, så kan det være svangerskap forgifting. men du burde gå til legen å få det skjekka. lykketil vidre..

Takk for svar jenter [:)]

Har ei svigerinne som er like langt på vei som deg, og føttene hennes ser ut som svære trestokker. Hun var nettopp hos legen som trodde at hun kanskje hadde litt svangerskapsforgiftning. Men han sa at det ikke var farlig, det eneste som da ville skje var at hun ikke fikk gå over termin, så da setter de igang fødselen på termin hvis ingenting skjer før det.

huff da.. svære trestokker ja.. mulig det er det jeg også har[:D] Får sjekke med jordmora utpå kveldinga kanskje.. skal på kontroll på mandag, men bedre å få det sjekket ut før det kanskje...[:)]

Jeg fødte sønnen min i desember, da var det ikke akkurat varmt ute.. Men beina mine så også ut som noen tømmerstokker.. Var ingen som nevnte noe med svangerskapsforgiftning til meg...
Var nok bare masse vann, for når jordmora tok ut igjen nålene etter akupunktur i beina, pipla det faktisk ut blank væske...
Men alle er jo forskjellige.. [:)]

Hei! Er også veldig plaga med hovene ben, kramper, smerter osv. Kan på det sterkeste anbefale støttestrømper! Har tenkt på det som en "gammel dame"-ting [:D], men har brukt det nå et par mnd og det funker faktisk! Er mye bedre! [:)] Ligg med beina høyt om natta, slik at beina ikke er så hovene om morran og ta på strømpene med en gang. [:)]

Back
Topp