SUV med god plass??

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
I

Ingenbruker

Guest
Noen tips?

Vi må ha ny bil. Vil ha SUV fordi vi bor på landet, 4x4 er også et must her. Og vi vil helst kunne ha muligheten til 2 bilseter og et barn uten bilsete (har en på 1mnd, en på 8 år og ønsker etterhvert nr 3)

Samtidig vil vi ikke ut med alt for mye penger...

Noen tips?

Vi har kjøpt en brukt Audi q 7

Kan jeg spørre om pris? Årsmodell? Har sett på denne selv ;) syns den er råkul :)

Ei bekjent av NEG kjøpte brukt q7 til den nette sum av ca 400000kr ;) de er vel dyre å reparere også..

Sent from my iPhone using BV Forum

Me er veldig fornøyd med X-trail. :-)

Har en Chevrolet Suburban, snart fire barn, men som regel vil det være tre stk, nyfødt, to og åtte år.
Merker ingenting til bakovervendte seter i forsetet.
Kunne aldri tenke meg noen annen bil, evt måtte det da bli en Chevrolet Tahoe som er "lillebroren"

Kan jeg spørre om pris? Årsmodell? Har sett på denne selv ;) syns den er råkul :)
Tror han betalte ( min mann) ca 400 000 og den er ganske gammel. Ja de koster litt å reparere, men jo eldre modell jo mer kan du gjøre selv. Jeg elsker den bilen. Kjørte til sykehuset med rier mandag og kunne legge ned hele setet foran så jeg kunne ligge fordi jeg ikke orket sitte ;)

En brukt XC70 er et godt valg i så fall, dersom pris spiller inn :)
Vi har sett på både Kuga, CX-5, ASX og RAV4 men kom frem til at de var for små.
XC70 hadde betydelig bedre bagasjerom og gulvplass med barnesete bak :)

Mitsubishi outlander, Nissan x-trail, Audi q7, Toyota landcruiser...

Tips: jo mer SUV-en ligner på en høy stv jo bedre plass. Velg bort de som ikke har "rumpe".

Back
Topp