Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har Volkswagen touran, og vi elsker den! Ikke bare er den veldig god å kjøre, men utrolig god plass! Både god plass til 3 barneseter i baksetet, og kjempe god plass i bagasjerommet. både i dybde, høyde og bredde. Her kan du også enkelt legge sammen setene bak og lage varebil hvis man skal handle møbler OL.Vi skal kjøpe ny bil og gubben har låst seg på suv! Hvis vi skal få kjøpt oss ny bil før jeg ikke klarer å sitte i den vi har, må jeg nesten innfinne meg med det.. hva er deres erfaringer?
Hvor mange seter har touran bak? Vi må enten kjøpe e 7seter stasjonsvogn eller muligens en Caravelle/Mercedes.Vi har Volkswagen touran, og vi elsker den! Ikke bare er den veldig god å kjøre, men utrolig god plass! Både god plass til 3 barneseter i baksetet, og kjempe god plass i bagasjerommet. både i dybde, høyde og bredde. Her kan du også enkelt legge sammen setene bak og lage varebil hvis man skal handle møbler OL.
Du kan velge, kommer i både 7-og 5- seterHvor mange seter har touran bak? Vi må enten kjøpe e 7seter stasjonsvogn eller muligens en Caravelle/Mercedes.
Vi skal kjøpe ny bil og gubben har låst seg på suv! Hvis vi skal få kjøpt oss ny bil før jeg ikke klarer å sitte i den vi har, må jeg nesten innfinne meg med det.. hva er deres erfaringer?
Superben er såååå mye bil for pengene!! Jeg ELSKER min. Fantastisk å kjøre, kjempegod bagasjeplass og en helt latterlig god plass i baksetet, både i bredden og dybden.Er de tankene jeg har og, men sambo mener at jeg prøver å trumfe igjennom viljen min man får jo rimelige både superb, mondeo og passat bl.a som jeg mener er romslige, uten å ha testet vel og merke