suuuuuuuulten

tiriltunge

Elsker forumet
Marsmagi 2025
andre som blir ekstremt sultne på kveldstid?jeg blir det selv om jeg samtidig er kjempekvalm..sitter og fantaserer om alt mulig nå,mens har ingenting i hus...tenkte på å laga omelett men hadde lyst å spørre om dere her inne har noen gode oppskrifter på omelett[:-]

Har ingen gode oppskrifter, men er ekstremt sulten på kvelden. Det er jo typisk, for er jo da man legger på seg mest[:'(] Jeg satser på ost og kjeks om en liten stund, drøyer det litt, siden jeg nettop har spist[:)] Kan være så kvalm jeg bare vil, men mat det skal jeg ha! hehe.

huuuuuuuuuuff samme her,dritt kvalm men akkurat nå så har jeg lyst på alt av fy mat....TACOOOOO biff å alt mulig[:-]

SULTEN jeg og...Jeg har absolutt ingen ting i huset for vi reiser på tur litt senere i uken og da er planen at det skal være tomt....[&:]Lyst på en god biff......[:D]

ja det hørtes deilig ut[;)][;)]skal dere på lang tur??jeg vil og på tur[:-]

Skal en uke til sørlandet....[:D][:D] Først hos noen venner og så til Dyreparken....JIPPI[:D][:D]Gleder meg..

Men skulle aldri ha sagt jeg hadde lyst på biff.....Butikken skulle vært åpen....[:(][:(][:(]

her også..megasulten på kveldstid!!! fantaserer om det meste, men funker ikke å spise, er sulten 10 min etterpå uansett..

Jupp er også sulten etter kl 8...

Omelett:

2 egg

1 dl melk

Purre

Skinke

Brokkoli

Ost

Salt og pepper

Bland alt i ei skål og steik på panna,legg ost på slutten slik at du får smeltet ost inni omeletten [:)]

jeg er sulten hele veien.. 
og jeg spiser dårlig til vanlig...

Back
Topp