SUUUUUUPER LAAAAAAAAAANGE TRÅÅÅÅÅÅÅÅDEN!!

Nå skal jeg på stoff og stil for å handle inn til å lage vognpose til M. Har ikke brukt symaskin siden kunst & håndverk på ungdomsskolen, så dette kan bli spennende :)
 
I kveld skal jeg ut!!:D
Ikke vært ute siden juni 2009, så dette blir saker;)
 
Skal prøve og ikke bekymre meg for reaksjonen til lille når hun ikke får pupp på førsten av dagen i morgen;P
 
Ha en fin lørdag alle sammen<3
 
I dag har jeg vært på shopping, gått laaaang tur, tatt storhandling av mat og baket litt. Nå er jeg SLIIITEN! Lars skal få legge Oliver i dag har jeg bestemt :p Også synes jeg at han skal få lage pizzaen også :p

Ha en fin kveld alle sammen <3
 
Håper alle sammen har en fin lørdagskveld! [:)]
 
Da var gigantmuffins bakt og ørten ballonger blåst opp, [:D] Så da er vi klare for lille mannens første bursdagsparty! Blir nok full fart da, med alle besteforeldrene + bonusfarfar, tante, onkel og fadder med mann og tre barn.
 
ORIGINAL: FrøkenH

I kveld skal jeg ut!!:D
Ikke vært ute siden juni 2009, så dette blir saker;)

Skal prøve og ikke bekymre meg for reaksjonen til lille når hun ikke får pupp på førsten av dagen i morgen;P

Ha en fin lørdag alle sammen<3


Håper du koser deg masse på vift [:D]
 
ORIGINAL: kattekvinna

Hello!!!!!!!!!!!


hello!!!!!!!
 
ORIGINAL: kattekvinna

Hello!!!!!!!!!!!

Is it me you're looking for?? [8D]
 
God morgen! Da er vi snart klar for knøttes første bursdagfest[:D] Mangler bare litt brus og noen gjester nå så er det full fart, tror noen kommer til å sovne godt til kvelden igjen ihvertfall[;)]
 
ORIGINAL: frøken plaske

God morgen! Da er vi snart klar for knøttes første bursdagfest[:D] Mangler bare litt brus og noen gjester nå så er det full fart, tror noen kommer til å sovne godt til kvelden igjen ihvertfall[;)]

 
Så gøy!:)
Kose dere masse!
 
Lykke til. Håper dere finner noe snart.
 
ORIGINAL: lillebebis

Da har vi lagt ut ønskes leid annonse på nettet, HÅPER vi får litt napp nå :S

Det gjør dere nok [:D]
 
I morgen fyller Vienna 1 år, så i dag har vi hatt stort familieselskap [:D] 
 
ORIGINAL: lillebebis

Da har vi lagt ut ønskes leid annonse på nettet, HÅPER vi får litt napp nå :S

*krysser for dere*
 
 
ORIGINAL: lillebebis

Ikke nok med dårlige nyheter fra den leiligheten vi hadde som nødsløsning og at vi må utsette prøvingen. Oliver er syk, noe som resulterer i at han ikke vil sove! Kjennes ut som jeg også begynner å bli syk, er trøtt og har vondt i kroppen, så jeg sov 2 timer før i dag, så jeg greier ikke å legge meg til å sove nå heller...

Dette er virkelig en DRITT DAG! [:'(]


Æsj, sånne dager er så jææævlig kjedelige.... Trøst deg med at det MÅ bli bedre imorra!!
 
ORIGINAL: lillebebis

Ikke nok med dårlige nyheter fra den leiligheten vi hadde som nødsløsning og at vi må utsette prøvingen. Oliver er syk, noe som resulterer i at han ikke vil sove! Kjennes ut som jeg også begynner å bli syk, er trøtt og har vondt i kroppen, så jeg sov 2 timer før i dag, så jeg greier ikke å legge meg til å sove nå heller...

Dette er virkelig en DRITT DAG! [:'(]


Stakkars, er ikke noe greit når det blir sånn. Sender masse bli-bra-tanker både til lille Oliver og deg og krysser fingre for at boproblemene deres løser seg fort og greit

STOOOOOR KLEM
 
ORIGINAL: lillebebis

ORIGINAL: kattekvinna

ORIGINAL: lillebebis

Ikke nok med dårlige nyheter fra den leiligheten vi hadde som nødsløsning og at vi må utsette prøvingen. Oliver er syk, noe som resulterer i at han ikke vil sove! Kjennes ut som jeg også begynner å bli syk, er trøtt og har vondt i kroppen, så jeg sov 2 timer før i dag, så jeg greier ikke å legge meg til å sove nå heller...

Dette er virkelig en DRITT DAG! [:'(]


Æsj, sånne dager er så jææævlig kjedelige.... Trøst deg med at det MÅ bli bedre imorra!!


Jaaa, håper virkelig det. Kjenner lunta mi er så kort akkurat nå at jeg blir sint og gråter om en annen :(


Uff vennen, så dumt at du har det sånn! Håper dokke får napp snart, så du slipper å bekymre deg meir... Viss det går an at du overflytter til Trondheim, gjer dokke det da?
 
Back
Topp