Suuuuulten.... magen rumler!

tingeling1990

Glad i forumet
Jeg føler jeg spiser og spiser. . Likevell er jeg sulten og magen rumler hele tiden.. er også mye kvalm men kaster ikke opp.. fantaserer om all mulig mat hele tiden :p Er spesielt veldig godtesjuk men prøver å spise sunt. Har et sunt kosthold men det jeg ble mett av før må jeg nesten spise dobbelt så mye av nå for å bli mett :s er veldig aktiv til vanlig med grunnet tretthet har jeg holdt meg i sofaen i det siste. Så spiser mye mere og blir aldri mett, og jeg trener ikke.. hvordan skal dette gå?:p kommer til å trille!!! Hahah.. andre som har det slik?

Har det akkurat slik du forteller.. Bare å reise meg opp av sofaen så kjenner jeg kroppen min er helt ferdig.

Uff.. føler jeg aldri våkner helt liksom :p zoombie walk hele dagen! Hehehe.. legen sa det gir seg rundt uke 12 heldigvis :)

Ja, husker godt at trimester 2 var en drøm i forhold til 1 trimester. Fy søren asså. Stakkars gutten min på 2 år:( føler jeg har influensa og omgangsyke samtidig. Yeeei!
Heldigvis så er det en fin premie tilslutt!

Ja, husker godt at trimester 2 var en drøm i forhold til 1 trimester. Fy søren asså. Stakkars gutten min på 2 år:( føler jeg har influensa og omgangsyke samtidig. Yeeei!
Heldigvis så er det en fin premie tilslutt!

Da er det bare å glede seg til 2. Trimester:D kun 4 uker igjen her iallefall! Hehehe.. måtte tida flyge av gårde :)
Heldigvis en fin premie til slutt ja <3

Begynte å ha sånt siste dagene , kvalm hele tiden , kaster ikke opp. Og må ha salt mat. Prøver å spise riktig, tar salta kjeks for å roe kvalmen. Men en del fantasi om maten som likevel ikke frister å spise :p :)

Back
Topp